اخبار بازینینتندو سوییچ

نسخه نینتندو سوئیچ بازی EA Sports FC 24 دارای مود آلتیمیت تیم خواهد بود

به‌نظر می‌رسد که نسخه سوئیچ بازی EA Sports FC 24 بر خلاف عناوین گذشته فیفا، همسان بیشتری با سایر پلتفرم‌ها دارد و از ویژگی‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی EA Sports FC 24

طبق اطلاعات اعلام شده، نسخه نینتندو سوئیچ EA Sports FC 24 برای اولین بار با بهره‌گیری از موتور گرافیکی فراست‌بایت انجین توسعه می‌یابد. بر خلاف سال‌های گذشته که نسخه سوئیچ بازی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی را شامل نمی‌شد، شرکت EA می‌خواهد تا این‌بار نسخه سوئیچ بیش از همیشه با نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس و PC همسان باشد.

الکترونیک آرتز تأیید کرده که دارندگان سوئیچ همچنین می‌توانند از تجربه آلتیمیت تیم نیز لذت ببرند، مودی که در آن بازیکنان به ساخت تیم خود با بازیکنان افسانه‌ای می‌پردازند و حالا EA Sports FC 24، بازیکنان زن را نیز به این مود محبوب افزوده است.

بازی EA Sports FC 24 در تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس و سوئیچ منتشر می‌شود. شایان ذکر است که نسخه‌های پلی استیشن و ایکس باکس و PC با قیمت 70 دلار به‌فروش می‌رسند، در حالی که نسخه سوئیچ 60 دلار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا