اخبار بازی

EA Sports : هیچ نگرانی در مورد بازی PES 2012 نداریم

در چند هفته اخیر شاهد اطلاعات جدید از سوی شرکت بزرگ "Konami" در مورد بازی "PES 2012" بودیم ؛ این طور که پیداست مسئولین ساخت سری جدید بازی این بار بسیار به خود امیدوار هستند و میخواهند رقیب سر سخت خود یعنی 
"FIFA 12" را از پیش رو بردارند ؛ چندی پیش نیز مسئولین کونامی در طی اظهار نظری بیان کرده بودند که در گیم پلی "PES 12" رقیب خود یعنی فیفا 12 را مغلوب خواهند کرد . در همین راستا نیز از "EA Sports" کانادا ، اقای "Aaron Mchardy" یکی از سازندگان گیم پلی بازی در مورد PES 12 سخنان جالبی را بیان کردند : 

"میدانم که شرکت کونامی از جهتی متفاوت دارد بازیش را میسازد ، در مورد دوندگیهای بازیکنان و دیگر چیزها خیلی خواص عمل کرده اند . ولی با این حال فکر میکنم کارهایی که ما در حال حاظر داریم بر روی بازیمام انجام میدهیم خیلی بهتر میباشد ، پس بنابراین نگرانی در مورد ویژگیهایی که قرار است در بازی PES 12 انجام دهند را ندارم ؛! ولی مطمئن هستم ویژگیهای جدیدی که قرار است در بازی خود تعبیه کنن کاملا با ان سازگار خواهد بود" . 

اقای "Mchardy" همچنین در ادامه افزود : "فکر میکنم این بسیار خوب است که دو شرکت کونامی و EA در این بازار رقیب جدی یکدیگر هستند ؛ همیشه سعی به کنار زدن همدیگر داریم ،و ما همیشه یک چشمان به این بوده است که ببینیم انها چه کار میکنند . سالهاست که در حال ساخت بازیهای جالبی هستند" . 
امسال PES 2012 از تمام جهات دستخوش تغییر شده است و مصمم است این عنوان را به روزهای اوج خود بازگرداند .

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا