اخبار بازی

اسامی Origin Access و EA Access به EA Play تغییر یافت

صفحه‌ی EA Access به تازگی بر روی سایت استیم ظاهر شده است و سرویس اشتراک ماهیانه‎‌ی آن بر روی این فروشگاه به زودی شروع خواهد شد. اما این سرویس وقتی که فعالیت خود را شروع کند دیگر EA Access خوانده نخواهد شد: الکترونیک آرتز امروز اعلام کرد که سرویس EA Access، Origin Access و سرویس ماهیانه‌ی رایانه‌های شخصی که از طریق فروشگاه اوریجن ارائه می‌شوند از 28 مرداد ( 18 آگوست) همگی تحت نام EA Play عرضه خواهند شد.

ویژگی‌های اساسی سرویس تغییر نخواهد کرد و مشترکان به بازی‌های EA و نسخه‌های آزمایشی قبل از انتشار  که قبل از این توسط EA و Origin Access عرضه می‌شد، دسترسی خواهند داشت و با هر خرید خود 10% تخفیف دریافت خواهند کرد. برای طرفداران متعهد سرویس Origin Access Premier که دسترسی نامحدود به طیف وسیع‌تری از بازی‌ها شامل عنوان‌های تازه منتشر شده توسط EA دارند این سرویس همچنان با نام EA Play Pro عرضه خواهد شد.

اگرچه الکترونیک آرتز قصد دارد پیشنهادات خود را در درازمدت تحت برندی جدید با خصوصیات چالش‌های درون بازی و پاداش‌های ماهانه گسترش دهد. این جزئیات از یک بازی تا بازی دیگر متفاوت خواهد بود. شرکت EA همچنین تصریح کرد که با اینکه اسامی سرویس یکی شده‌اند ولی خود سرویس همچنان روی هر پلتفرم به صورت جداگانه بفروش می‌رسد.

ea-play

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا