اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4

شرکت EA تبلیغات درون – بازی را از عنوان UFC4 حذف می‌کند

بعد از نقد و اعتراض شدید بازیکنان به تبلیغات پر سر و صدا‌ی درون – بازی عنوان UFC4 ، شرکت EA این تبلیغات را از بازی حذف کرد. این خبر وقتی دست به دست شد که بازیکنان متوجه نمایش تبلیغات سریال The Boys از شبکه آمازون در اول و آخر هر مسابقه در این بازی شدند .

بازی UFC4 یک عنوان با قیمت کامل است و کاملاً منطقی است که بازیکنان از بودن تبلغات درون – بازی ناراضی باشند. آنها هزینه کامل بازی را در وهله‌ی اول پرداخت کرده‌اند. شرکت EA  بعد از مشاهده‌ی این بازخورد منفی تبلیغات درون- بازی را از این عنوان حذف کرد و در این باره گفت:

از بازخورد شما کاملاً مشخص است که تلفیق تبلیغات در بازی اصلا مورد استقبال هیچکس نیست. این تبلیغات توسط تیم غیر فعال شده‌اند و ما از هر اختلال پیش‌آمده در گیم‌پلی بازی که موجب رنجش بازیکنان شد عذرخواهی می‌کنیم.

ما متوجه شدیم که باید زودتر  این مسئله را با بازیکنان در میان می‌گذاشتیم و این اشتباه از جانب ما است. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که بازیکنان بهترین تجربه را در هنگام بازی EA SPORTS UFC 4 داشته باشند بنابراین قرار دادن تبلیغ در بازی دیگر در آینده تکرار نخواهد شد.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. این که چیزی نیست همین چند روز نیست از ریلیز NFL 21 میگذره EA شاهکار خلق کرده بازی به قدری نقدهای ضعیفی دریافت کرده و ضعیف هست که صدای فن هاش و کاربران تو توییتر در اومده ترند حذف قرار داد NFL با EA زدن داخل توییتر این اکتیویژن به راه راست هدایت شد داره حداقل بازی های با کیفیتی میده و ریمسترش و.. آخریش هم همین ریمستر skate که نقدهاشم عالی شد
    ولی این EA داره هر نسل بدترم میشه عملکردش که بهتر نمیشه

  2. [QUOTE=”voldmort, post: 4843730, member: 118974″]
    ‏توی محصول پریمیوم که ۶۰ دلار براش پول گرفته، تبلیغم نشون می‌ده!؟
    عجب سیرکی شده این الکترونیک آرتز و سیاست‌های بازاریابیش
    ‏‎تا وقتی که این سیاست کثیفشون سودآور باشه دست بردار نیستن:-”
    [/QUOTE]
    دفعه اولشون نیست. توی بتلفیلد ۴ و نید فور اسپید هم تبلیغ داشتن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا