اخبار بازیکامپیوتر

بازی‌های EA Play به‌زودی به Xbox Game Pass بر روی PC اضافه می‌شوند

مایکروسافت اعلام کرد که از روز آینده (18 مارچ برابر با 28 اسفند) مشترکان سرویس Xbox Game Pass بر روی PC بالاخره به بازی‌های EA Play دسترسی خواهند داشت. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

سرویس Xbox Game Pass و EA Play

بازی‌های سرویس EA Play ابتدا در نوامبر سال گذشته برای کاربران کنسولی گیم پس در دسترس قرار گرفتند. این در حالی بود که کاربران رایانه‌های شخصی باید تا ماه دسامبر صبر می‌کردند، اما مدتی بعد شرکت Microsoft اعلام کرد که عرضه EA Play بر روی گیم پس PC تأخیر خورده است.

برای دسترسی به بازی‌های EA Play از طریق PC، ابتدا نیاز دارید تا به حساب کاربری خود در برنامه Xbox را برای Windows 10 وارد شوید. پس از آن، با انتخاب نصب یکی از بازی‌های EA با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که از طریق آن می‌توانید ورژن دسکتاپ برنامه EA را نصب کنید. در نهایت نیز با لینک کردن حساب EA و Xbox خود، امکان دسترسی به تمام بازی‌های EA از طریق برنامه ایکس باکس را خواهید داشت.

سرویس EA Play بیش از 60 عنوان مختلف را شامل می‌شود که بازی‌هایی مثل Titanfall 2، Star Wars: Battlefront 2 و Star Wars Jedi: Fallen Order بخشی از آن‌ها هستند. همچنین دارندگان گیم پس می‌توانند برخی از عناوین مانند FIFA 21 را تا 10 ساعت به‌طور رایگان تجربه کنند.

شایان ذکر است که همزمان با عرضه سرویس EA Play بر روی Xbox Game Pass PC، بازی Star Wars: Squadrons نیز از فردا بر روی EA Play قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا