اخبار بازی

شایعه: EA بر روی یک بازی داستانی Black Panther کار می‌کند

بر اساس شایعه‌ای که اخیرا توسط جف گراب مطرح شده، استودیوی تازه‌تاسیس واقع در سیاتل شرکت EA مشغول کار بر روی یک بازی اپن‌ ورلد تک نفره Black Panther است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Black Panther

سال‌های اخیر ثابت کرده‌اند که مارول صنعت بازی را به عنوان یک فضای مناسب می‌بیند که قادر است در آن، IPهای خود را به‌طور قابل توجهی رشد دهد و به موفقیت‌های بزرگ دست یابد. از این رو، در حال حاضر بازی‌های مختلفی بر اساس دارایی‌های مارول در دست ساخت هستند که می‌توان از Marvel’s Wolverine، دنباله Marvel’s Spider-Man و همچنین Marvel’s Midnight Suns به عنوان چند مثال برجسته اشاره کرد. اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، این همه ماجرا نیست و مارول با همکاری شرکت EA ساخت بازی Black Panther را نیز آغاز کرده است.

این موضوع در برنامه اخیر Game Mess Mornings جف گراب از رسانه جاینت بامب مطرح شد. او مدعی شده که بازی در دست ساخت بلک پنتر یک عنوان اپن ورلد تک نفره است که در حال حاضر با نام Project Rainier شناخته می‌شود. وظیفه ساخت بازی نیز به یک استودیوی تازه‌تأسیس واقع در سیاتل سپرده شده که توسط کوین استفنز، مدیر سابق Monolith Productions (سازندگان Middle-earth: Shadow of Mordor) رهبری می‌شود. EA طی سال‌های اخیر به عنوان ناشری شناخته شده که نسبت به قبل، چندان از محتویات تک نفره حمایت نمی‌کند؛ اما گراب می‌گوید که الکترونیک آرتز در تلاش است تا با توسعه تجربه‌های تک نفره بیشتر این رویه را تغییر دهد و موفقیت Star Wars Jedi: Fallen Order نیز آغاز این مسیر بود.

گراب همچنین جزئیات اندکی را از خود بازی نیز لو داده و به گفته او، داستان این عنوان درست پس از مرگ بلک پتنر آغاز می‌گردد. در پایان، باید گفت که طبق این شایعه بازی Black Panther در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد، بنابراین نباید انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا