اخبار بازی

شرکت EA درحال ساخت 2 بازی جدید از Star Wars است

قسمت جدید Fallen Order یکی از آنهاست

بر طبق خبرهای به دست آمده از آقای Jason Schreier ، شرکت EA در سال های گذشته عنوان های زیادی را از این بازی محبوب در دست ساخت داشته که 3 تای آنها را کنسل و خبرشان را هم اعلام نکرده است. سومین و آخرین آنها یک نسخه  Spinoff  از مجموعه Star Wars: Battlefront بوده است. این پروژه که Viking نام داشت، قرار بود که همزمان با نسل جدید کنسول ها در پاییز سال 2020 راهی بازار شود. زمانی که مسئولین اجرایی EA متوجه شدند که تخمین بازه زمانی پروژه غیر واقعی است ، Viking از بین رفت.

بازی Star-War-Jedi-Fallen-Order-3

این اطلاعات را آقای Schreier از 6 نفر از کارکنان داخلی شرکت EA به دست آورده و آن ها به دلیل اجازه صحبت نداشتن در رابطه با پروژه های کنسل شده به صورت ناشناس این اطلاعات را به وی داده اند.

دو پروژه دیگر با نام های Ragtag و Orca هم هر کدام سال های پیش به دلایل مختلف به استودیوهای سازنده دیگری سپرده شدند. پروژه Ragtag به استودیو EA Vancouver سپرده شده است و قرار است یک بازی open-world برای سری بازی های Star Wars باشد. پروژه Orca نیز توسط پروژه کوچک دیگری جایگزین شد.

بازی Star-War-Jedi-Fallen-Order-2

از دو بازی جدید چه میدانیم ؟

شنیده های حاکی از آن است که یکی از این دو ،دنباله ای از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که در سال گذشته به بازار عرضه شد. بازی موفق Fallen Order که توسط استودیو Respawn ساخته شده است، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد و بازخورد قابل قبولی را هم دریافت کرد. خیلی دور از ذهن نیست که دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order  با داستانی جدید تکرار موفقیت دیگری برای این سری بازی باشد.

پروژه دوم اما قرار است “پروژه ای کوچک و غیر معمولی تر ” از استودیو بازی سازی Motive باشد. جزئیات دیگری از این پروژه در دسترس قرار نگرفته است. باید دید این بازی رنگ بازار را به خود خواهد دید یا همانند دیگر پروژه های قبل از معرفی رسمی ، کنسل خواهد شد.

دو عنوان قبلی Star Wars شرکت EA، هرکدام به نوعی موفق بوده اند و وجود پروژه های در دست ساخت ، عجیب به نظر نمی رسد. باید منتظر عرضه نسل جدید کنسول ها بود و دید که آیا این دو بازی جدید هم راه موفقیت را طی خواهند کرد ؟

احسان عجمی نژاد فرد

َAre gamers really scaping Reality or just enjoying different ones ?

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا