اخبار بازی

بازی در دست ساخت استودیو Motive توسط EA کنسل شد

به گزارش بلومبرگ، شرکت EA پروژه Gaia که حدود 6 سال توسط استودیو Motive در حال توسعه بوده را به‌تازگی کنسل کرده است.  با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

استودیو Motive

چند روز پیش بود که خبر کنسل شدن بازآفرینی Anthem پس از انجام یک بررسی داخلی توسط شرکت EA منتشر شد. حال بلومبرگ مدعی شده روند توسعه بازی جدید در دست ساخت استودیوی Motive (سازندگان بازی Star Wars: Squadrons) نیز در نتیجه یک بررسی داخلی مشابه متوقف شده است.

این بازی که هیچگاه به‌صورت کامل رونمایی نشد و تنها در آخرین رویداد EA Play چند ثانیه کوتاه از گیمپلی در حال پیشرفت آن را دیدیم، از سال 2015 در حال ساخت بود و EA از آن به عنوان یک بازی جاه‌طلبانه یاد می‌کرد. الکترونیک آرتز در آن زمان عنوان کرده بود که قصد داشت با این عنوان، جای خالی یک بازی اکشن عظیم مانند Batman ،GTA یا Assassin’s Creed را در میان عناوین EA  پر کند.

منابع بلومبرگ می‌گویند روند توسعه پروژه Gaia با مشکل مواجه بوده و حداقل یکبار به‌شکل عظیمی ساخت آن از نو شروع شده است. در سال 2018 (همان سالی که مؤسس استودیو یعنی خانم جید ریموند از این تیم جدا شد) برخی از اعضای ارشد توسعه‌دهنده Star Wars Battlefront II به Motive پیوستند. اما درگیری‌های داخلی باعث شد که بسیاری از کارگردانان این پروژه را به مقصد یوبیسافت ترک کنند. جید ریموند که پس از ترک Motive در سال 2018 به گوگل استیدیا پیوسته بود، در همین ماه این مجموعه را نیز ترک کرد.

اعضای باقی‌مانده همچنان به EA در توسعه بازی‌های مختلف ادامه می‌دهند. هنگامی که بلومبرگ از EA خواست تا در مورد این موضوع توضیحی را ارائه دهد، یکی از سخن‌گویان EA در پاسخ گفت: “با بیش از 35 بازی در حال ساخت در مراحل مختلف، ما برنامه قوی و عمیقی را برای ارائه محتوای جدید در اختیار داریم.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. [QUOTE=”The Vatt’ghern, post: 4943137, member: 108681″]
    این EA رو بدن دست یک مشت گوریل اونا بهتر اداره میکنن تا این احمقهایی که الان مدیرن. معلوم نیست سر کدمسترز چه بلایی قراره بیارن.
    [/QUOTE]
    با کد مستر همون کاری رو میکنن که با بقیه کردن اول زیر پر و بالشون رو میگیرن و حسابی چاق و چلشون میکنن بعدم میبرنش حیاط پشتی همون جا اعدامش میکنن و قبرشو بقل قبرای visceral و … میکنن کلا ea شبیه جادوگره تو داستان هانسل و گرتل میمونه البته من از ea دلخوری ندارم به نظر من کاره اشتباه رو امثال بایوویر و کدمسترز انجام میدن که با همچین کارنامه درخشانی میرن سراغ همچین ناشری برای خریداری شدن

  2. این بازی از خفا هایپ ترین بازی ea از نزدیک 6-7 سال پیشه. از وقتی جید ریموند رفت و قرار شد روی یک بازی خیلی بزرگ و پر خرج کار کنه. تا اینکه سال های پیش همش بازیو ریز تیز میکردن و توی EA Play پارسال بازیو به عنوان نسل بعدی ترین بازیشون نشون دادن و یک تیکه های ریزی از گیمپلی هم بود. همچنین قرار بود بنچمارک جدیدی برای فیزیک در بازی ها ثبت کنه… درد ناکه که بعد 6 فاکینگ سال بیای همچین پروژه ایو کنسل کنی.

    از اون درد ناک تر اینه که EA تو 7-8 سال گذشته هر بار رسما درجا زده. این چند سال هرموقع خواسته چیز جدیی بسازه یا مثل آندرومدا (عنوان خارج از سه گانه) و یا آنتم خراب کرده یا عین این و پروژه RAGTAG با اون جاهطلبی زده از بیخ خرابشون کرد (+ بستن کل ویسرال). تنها چیزی که براشون یکم جواب داد Fallen order بوده که اون هم خود استیگ کارگردانش گفته بازی برای سال 2019 پلن شده بوده و نمیتونستن تاخیر بزنن و اگر یک سال وقت میداشتن، میتونستن ایده های جاهطلبانه ای اضافه کنن و بازیشونو خاص تر کنن…

    لعنت به فیفا و سیمز که باعث پولدار شدن این کمپانی شده… و مسئله هم وقتی بدتر میشه که میبینیم هر روز پولدار تر میشه و کمپانی های خوبیو جذب میکنه. عین کدمستر که پادشاه ریسینگ مولتی پلتفرمه… کاش همون take two میخریدشون…

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا