اخبار بازی

شرکت EA مانع ساخت دنباله Old Republic می‌شود

سوء مدیریت شرکت EA در قبال فرنچایز Star Wars در نسلی که گذشت با توجه به تصمیمات اخیر این شرکت پدیده عجیبی نبود. با این وجود که کنسول‌های نسل شش و هفت انواع و اقسام محتوای Star Wars را که خیلی از آن‌ها جزء با کیفیت‌ترین عناوین فرنچایز محسوب می‌شوند را دریافت کردند، شرکت EA در نسل هشتم تنها دو بازی از سری BattleFront را عرضه نمود که هر دو بازی مذکور از نظر منتقدان، عناوینی ضعیف ظاهر شدند. از Star Wars: Battlefront  گرفته که به دلیل نداشتن خط داستانی و محتوای ناقص در بخش چند نفره شکست خورد، تا بازی Star Wars: Battlefront 2 که بخاطر وجود پرداخت‌های درون برنامه‌ای سنگین به طور  کامل  توسط بازی‌کنان طرد شد. تعداد کثیری از عناوین در دست ساخت از این فرنچایز نیز توسط  شرکت EA  به بهانه‌های مختلفی لغو شدند.

شرکت ea

اما به تازگی گزارش جدیدی از ژورنالیست وب‌سایت کوتاکو، یعنی «جیسن شرایر» در رابطه با وضعیت فعلی نسخه‌های Old Republic منتشر شده که نشان از شرایط  بد این فرنچایز دارد. به گفته شرایر، شرکت EA اجازه ساخت دنباله برای بازی‌ Knights of the Old Republic را به استودیو Bioware نمی‌دهد! ظاهراً «استودیو بایوور» درخواست ساخت دنباله برای Knights of the Old Republic را به EA ارسال نموده اما مدیران و مسئولین مربوط دائماً با این درخواست مخالفت می‌کنند.

چند روز پیش طی گزارشی دیگر از جیسن شرایر، ساخت بازی Star Wars جهان باز شرکت EA  کنسل  شد و ماه‌ها قبل نیز با تعطیل کردن استودیو Visceral، ساخت عنوان خطی از فرنچایز مذکور لغو شد. درحال حاضر تنها دو نسخه از بازی‌های جنگ ستارگان در دست ساخت است، یکی بازی استودیو Respawn یعنی Sar Wars Jedi: Fallen Order و دیگری هم عنوانی کوچک‌تر که توسط شعبه ونکوور EA درحال ساخت است.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا