اخبار بازی

بازی‌های شرکت EA از ماه آینده به پلتفرم استیم باز می‌گردند

بازی‌های شرکت EA

پس از یک هفته اشارات و شایعات مختلف سرانجام به طور رسمی اعلام شد که به‌زودی بازی‌های شرکت EA به پلتفرم شرکت Valve بازگشته و از طریق استیم نیز در اختیار گیمرهای کامپیوترهای خانگی قرار خواهند گرفت.

کمپانی Electronic Arts برنامه دارد سرویس اشتراکی خود تحت عنوان EA Access را در بهار سال آینده روی استیم عرضه کند. این سرویس تاکنون تنها روی دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One در دسترس قرار گرفته بود. سرویس EA Access شامل مجموعه‌ای از عناوین این شرکت می‌شود که می‌توان با پرداخت 30 دلار به مدت یک سال به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. حال آن که این سرویس اشتراکی، تمامی آن چیزی نخواهد بود که روی استیم منتشر خواهد شد.

قرار است بازی‌های شرکت EA نیز به طور جداگانه روی پلتفرم Valve عرضه شوند و این موضوع از ماه آینده با بازی Star Wars Jedi: Fallen Order آغاز خواهد شد. در طول سالیان اخیر، این اولین باری است که بازی منتشر شده توسط EA خارح از محدوده سرویس EA Origin برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. ناگفته نماند بازی مذکور از امروز از طریق استیم قابل پیش‌خرید خواهد بود.

به گفته EA در آینده می‌توانیم انتظار داشته باشیم عناوین دیگر این کمپانی نظیر FIFA 20، Apex Legends، The Sims 4 و Battlefield 5 راه خود را به استیم باز کنند. فارغ از این موضوع که پلیرها بازی‌های چندنفره را روی استیم بازی کنند یا روی Origin تجربه کنند، EA این موضوع را تایید کرد که پلیرهای هر دو پلتفرم قادر به بازی کردن با یکدیگر خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا