اخبار بازی

شرکت EA مشغول ساخت بازی برای کنسول‌های PS5 و Xbox Scarlett است

EA

در حالی که هنوز بازی‌های بزرگی برای عرضه در نسل جاری در حال تولید قرار دارند صحبت پیرامون کنسول‌های نسل بعدی PS5 و Xbox Scarlett هر روز بیشتر می‌شود و اکنون نیز نوبت به شرکت EA رسیده تا از شروع ساخت پروژه‌های خود برای نسل بعد سخن بگوید.

در جریان نشست مالی که در هفته اخیر برگزار شد رئیس مالی شرکت EA یعنی بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen) پیرامون کنسول‌های نسل بعد PS5 و Xbox Scarlett صحبت کرد و تایید کرد که این کمپانی در این زمینه بسیار فعال بوده است. به گفته یورگنسن، EA برای انتشار کنسول‌ها در سال 2020 اشتیاق فراوانی دارد و برای آن آمادگی دارد چرا که استودیوهای آن‌ها مدت‌هاست که سخت مشغول کار برای بازی‌های نسل بعدی هستند.

در نشست مالی مربوط به سه‌ماهه قبل در بهار یورگنسن اظهار کرده بود که شرکت هم‌چنان در فاز کشف به سر می‌برد که این موضوع بیان می‌داشت ساخت پروژه‌های نسل بعدی هنوز آغاز نشده بود. به‌علاوه صحبت‌های کنونی یورگنسن اشاراتی نیز به زمان انتشار کنسول PlayStation 5 دارد که ظاهرا عرضه آن بعد از عرضه بازی Madden در سال بعد صورت خواهد گرفت. در حالی که تمامی بازی‌ها بلافاصله روی کنسول‌های نسل بعدی منتشر نخواهند شد ظاهرا EA برنامه دارد تا برخی از عناوین خود مانند Madden را که معمولا در ماه آگوست عرضه می‌شود در هنگام لانچ کنسول نام‌برده منتشر کند.

جدای از کنسول‌های نسل بعد، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌ای برای پشتیبانی بیشتر از Nintendo Switch نخواهد داشت. در جریان همین نشست مالی اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر اجرایی EA اظهار کرده بود بیشتر دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو به کنسول‌های دیگر دسترسی داشته و ترجیح می‌دهند بازی‌های این شرکت را روی همان پلتفرم‌ها تجربه کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. “اندرو ویلسون (Andrew Wilson) مدیر اجرایی EA اظهار کرده بود بیشتر دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو به کنسول‌های دیگر دسترسی داشته و ترجیح می‌دهند بازی‌های این شرکت را روی همان پلتفرم‌ها تجربه کنند.”

    از این یارو اصلا خوشم نمیاد ولی این تیکه رو راست گفت حالا اینجا نینتندو فنا میان همچین با افتخار میگن سوییچ انقدر فروخت هیترا هم میرن تو تاپیکای نینتندو همچین هیت میورزن:D ولی به این موضوع توجه نمیکنن که اکثر کسایی که سوییچ میخرن ps4 . xbox دارن و کلا اختلاف فروش سوییچ هرماه با ps4 (که چندساله امده) چند هزارتا:))

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا