اخبار بازی

شرکت EA سه بازی جدید از Star Wars می‌سازد

شرکت EA اعلام کرد که استودیوی Respawn درحال ساخت سه بازی جدید از فرنچایز محبوب Star Wars است. یکی از این بازی‌ها سیکوئل مورد انتظار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order است که نسخه‌ی اول آن نیز توسط استودیوی ریسپاون ساخته شده و کارگردان آن یعنی Stig Asmussen هم مجددا در راس کار قرار دارد.

star wars jedi fallen order

تیم دیگری در Respawn مشغول کار روی یک بازی جنگ ستارگان در سبک تیراندازی اول شخص هستند.  Peter Hirschmann از اعضای سابق LucasArts  و تهیه کننده اجرایی بازی‌های Star Wars Battlefront به عنوان کارگردان این بازی منصوب شده است. الکترونیک آرتز اعلام کرد این کارگردان به همراه تیم Respawn به تازگی کار خود را برای ساخت این بازی آغاز کرده‌اند. جف گراب از خبرنگاران مشهور صنعت گیم نیز توضیح داد که تیم سازنده‌ی Medal of Honor VR این بازی را خواهند ساخت (البته که این بازی VR نخواهد بود) . Peter Hirschmann درباره‌ی این بازی می‌گوید:« کار با Lucasfilm Games(صاحب امتیاز فرنچایز جنگ ستارگان) روی یک بازی شوتر اول شخص در کهکشان جنگ ستارگان، رویای من بوده که به حقیقت پیوسته است. چون این داستانی بوده که همیشه میخواستم بگویم.»

و در آخر، استودیوی Respawn در حال کار روی یک بازی استراتژیک جنگ ستارگان با همکاری Bit Reactor، استودیوی تازه تاسیسی است که از اعضای سابق و با تجربه‌ی Firaxis Games، سازنده‌ی سری بازی‌های شناخته شده‌ای مثل XCOM و Civilization هستند. مدیرکل و بنیانگذار استودیوی ریسپاون، یعنی Vince Zampella بر تمام این پروژه‌ها نظارت خواهد کرد.

تا به این لحظه هیچ تاریخ انتشار یا پلتفرم عرضه‌ای برای بازی‌ها اعلام نشده است. در گزارشی که امروز منتشر شد، شرکت EA هیچ اشاره‌ای به DICE، توسعه دهنده‌ی بازی‌های اخیر Star Wars Battlefront و بازی Battlefield 2042 نکرده است، چرا که آنها کاملا روی Battlefield جدید و حل مشکلات آن تمرکز کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا