اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

نسخه بعدی سری بازی Battlefield در بهار آینده معرفی خواهد شد

شرکت EA با یادآور شدن عرضه نسخه جدید Battlefield در پاییز سال 2021، اعلام کرد که این نسخه در بهار پیش‌رو رونمایی می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

 بازی Battlefield 3

مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز یعنی آقای اندرو ویلسون این خبر را در گزارش مالی اخیر کمپانی تأیید کرد. به گفته او نسخه جدید سری Battlefield با بهره‌گیری کامل از قدرت کنسول‌های نسل جدید، به جنگاوری مدرن باز خواهد گشت. البته او در خصوص عرضه بازی به‌صورت بین نسلی چیزی را تأیید یا تکذیب نکرد.

همچنین گفته شده که جدید ترین نسخه بتلفیلد نبردهای عظیم‌تر از همیشه را به بازیکنان ارائه خواهد داد. آقای ویلسون عنوان کرد بازی دارای مپ‌هایی است که از لحاظ مقیاس بی‌سابقه هستند و سازندگان تخریب‌پذیری، آزادی عمل بازیکنان، مبارزات با سلاح و وسایل نقلیه که Battlefield با آن‌ها شناخته می‌شود را به سطح جدیدی خواهد رساند.

در کنار زمان رونمایی و ارائه جزئیات کلی، نکته جالب دیگری که EA به آن اشاره کرد این بود که استودیو DICE از برنامه‌های داخلی خود جلوتر است. در حال حاضر عنوان کامل بازی به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما بر اساس شایعه‌ای که مدتی پیش منتشر شد، ممکن است نام کامل بازی تنها Battlefield باشد و شاهد هیچگونه تایتل و یا شماره نباشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا