اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5

از بازی سینگل پلیر Black Panther توسط EA رونمایی شد

به گفته EA، بازی Black Panther یک عنوان داستانی سینگل پلیر خواهد بود که توسط استودیوی تازه‌تأسیس Cliffhanger Games توسعه می‌یابد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Black Panther

استودیوی Cliffhanger Games تیم داخلی جدید شرکت EA محسوب می‌شود که در سیاتل واقع شده است. این استودیو توسط کوین استفنز، رئیس سابق استودیوی Monolith Productions که با ساخت بازی Middle-earth: Shadow of Mordor و دنباله آن شهرت دارد، رهبری می‌شود. گفته شده که بازی‌سازان حاضر در استودیوی کلیف‌هنگر گیمز، سابقه کار بر روی مجموعه‌های بزرگی مانند کال آو دیوتی، God of War و Halo را در کارنامه خود دارند.

سازندگان توضیح داده‌اند که این بازی به عنوان یک اثر داستان‌محور، کنترل و آزادی زیادی را در جنبه‌های روایی در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. همچنین تیم سازنده همکاری نزدیکی با مارول دارد تا اطمینان حاصل کند که تمام جنبه‌های واکاندا، از تکنولوژی‌های آن گرفته تا قهرمانان و داستان آن، با جزئیات درخور نام بلک پتنر است ساخته و پرداخته شود. البته Cliffhanger Games تأکید دارد که بازی بلک پنتر، همچنان مراحل ابتدایی توسعه خود را طی می‌کند.

باید اشاره کرد که همکاری مارول و EA به بازی بلک پنتر خلاصه نمی‌شود. مدتی پیش، این دو از آغاز ساخت یک بازی سینگل پلیر اکشن ادونچر آیرون من توسط سازندگان ریمیک Dead Space، یعنی استودیوی Motive خبر دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا