اخبار بازی

اشتراک EA Access روی PSN مشاهده شد

اشتراک EA Access

به واسطه اشتراک EA Access کاربران قادر خواهند بود تا از فهرست بلند بالای عناوین شرکت EA، بازی دلخواه خود را انتخاب کرده و از تجربه آن لذت ببرند. مشابه این سرویس روی کامپیوتر با عنوان Origins Access موجود است که با پرداخت مبلغی مشخص، می‌توانید به تجربه مجموعه درحال رشد بازی‌های این کمپانی بپردازید. بنابر سیاست‌های گذشته شرکت سونی، این کمپانی مانع حضور سرویس‌های مشابه روی پلی‌استیشن 4 شده بود. به گفته سونی، اشتراکی همچون سرویس یاد شده فاقد کیفیت لازمی هستند که در حد کاربران پلی‌استیشن باشد.

اما از آن‌جایی که این شرکت درحال تغییر سیاست‌های خود بوده (از اجازه تغییر یوزرنیم تا کراس پلی) به نظر می‌رسد کم کم شاهد حضور اشتراکی مشابه Access روی کنسول آن‌ها باشیم. این شایعه که جرقه آن ابتدا در گزارش مالی EA به گوش خورده بود (آیا سرویس EA Access در راه پلی‌استیشن است؟)، طی چند روز گذشته با انتشار تصویری جدید بیش از پیش قوت گرفت. یکی از کاربران ردیت با مشاهده لوگوی سرویس یاد شده روی فروشگاه پلی‌استیشن شعبه برزیل، از آن تصویربرداری و سپس اقدام به انتشار آن نمود. روی لوگو جمله já disponível نوشته شده که به «هم اکنون در دسترس است» ترجمه می‌شود.

هنوز مشخص نیست این تصویر صرفاً یک باگ نرم افزاری بوده یا یک نفر پیش از موعد آن‌را روی فروشگاه آپلود کرده باشد. پس از بررسی‌های صورت گرفته در سورس کدهای شعبه برزیل PlayStation Network، به نظر می‌رسد این تصویر ساختگی نبوده و آثار وجود اشتراک اَکسس برای لحظاتی درون سایت باقی مانده است. تمامی این شایعات و اخبار لو رفته اخیر نشان از در راه بودن اشتراک Access برای کاربران پلی‌استیشن دارد. حال باید منتظر تایید رسمی ea و sony ماند.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا