اخبار بازی

سرویس EA Access به استیم می‌آید

طبق جدید ترین اخباری که شرکت EA از سرویس اشتراکی خود. یعنی EA access منتشر کرده، این سرویس در آینده‌ای نزدیک برای کاربران استیم در دسترس خواهد بود.

سرویس EA Access

سال گذشته الکترونیک آرتز اعلام کرده‌بود که قصد دارد عناوین خود را بر روی Steam عرضه کند. این اتفاق با انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order آغاز شد و حال سرویس EA Access نیز قرار است به این پلتفرم بیاید. در کنار این سرویس، بازی‌هایی مثل Burnout Paradise Remastered و Unravel Two نیز بر روی استیم منتشر شدند.

با اینکه هنوز به‌طور دقیق تاریخ عرضه شدن این سرویس بر روی استیم مشخص نیست، اما الکترونیک آرتز در هفته پیش‌رو رویداد EA Play را برگزار خواهد کرد که احتمال می‌رود در جریان آن، اطلاعات بیشتری در خصوص عرضه EA Access بر روی استیم منتشر شود.

این سرویس در کنار رایانه‌های شخصی، هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس است. البته کاربران استیم همچنان برای اجرای بازی‌ها به لانچر Origins نیاز خواهند داشت. اشتراک یک ماهه سرویس EA Access با قیمت 5 دلار و اشتراک یک ساله آن با قیمت 30 دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خب به سلامتی از دست سروکله زدن با Origin خلاص شدیم، احتمالا نیاز هست که نصب باشه ولی سر لاگین کردنش دیگه اینقدر اذیت نمیشیم.
    همه بازیهای تاپ به غیر از بتلفیلدها آورده به استیم، دراگون ایج،کرایسیس 3، NFS ها و… همین الان میشه بازی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا