اخبار بازی

EA Access به صورت انحصاری برای Xbox One معرفی شد

EA امروز EA Access را به صورت انحصاری برای کنسول Xbox One معرفی کرد. این برنامه دسترسی های زیر را برای کاربران آن تنها با قیمت 4.99$ برای هر ماه فراهم می کند:

The Vault: مجموعه ای از بازی های EA برای کنسول Xbox One آماده جهت دانلود و بازی کردن برای کاربران EA Access. بازی های FIFA 14, Madden NFL 25, Battlefield 4 و Peggle 2 در زمان لانچ این برنامه در دسترس خواهند بود. بازی های بیشتر در آینده به EA Access اضافه خواهد شد.

Play First: برنامه EA Access به تمام کاربران آن اجازه خواهد تا نسخه trial بازی های شرکت EA را 5 روز قبل از عرضه بازی بر روی Xbox One، بازی کنند. نسخه trial بازی ها شامل 2 ساعت از بازی خواهد بود و همچنین در صورتی که بازیکنان قصد خرید بازی را داشته باشند، Save آن ها به نسخه اصلی منتقل خواهد شد. به این صورت که اگر شما نسخه کامل بازی را چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دیجیتالی بخرید، می توانید بازی را از همان جایی که نسخه trial آن به پایان رسیده است، ادامه دهید.

PLAY FOR LESS: تمام کاربران EA Access تخفیف 10% برای خرید بازی های EA به صورت دیجیتالی از XBL دریافت خواهند کرد.
 

یک سری اطلاعات جدید که سایت Gamespot قرار داده:
اولین بازی که نسخه trial برای اون عرضه میشه عرضه میشه، بازی Madden 15 که تو ماه August منتشر میشه.
این سرویس تغییری تو برنامه ها و سیاست هایی که EA برای نسخه های betademo بازی های مختلف داره ایجاد نمی کنه. EA در این باره گفته "نسخه های Demo و Beta بازی ها مثل قبل عرضه می شند."
محتویات دیجیتالی (مثل DLC ) به صورت جداگانه همراه با 10% تخفیف برای کاربران این سیستم برای خرید در دسترس اند. همچنین EA توضیح داده که اگر شما یک DLC با استفاده از 10% تخفیف بخرید و مثلا چند ماه بعد اشتراک EA Access کنسل کنید، این DLC همچنان مال شماست.
تمام بازی ها در EA Access روی کنسول شما دانلود می شند و به صورت استریم اجرا نمی شند. همچنین Save بازی ها هم در EA Access ذخیره می شه. EA در این باره توضیح داده "اگر یک زمانی اشتراک EA Access  کنسل کنید و بعد چند ماه دوباره اشتراک بخرید، می تونید با استفاده از Save های قبلی خودتون بازیو ادامه بدین. "

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا