اخبار بازی

EA: گوگل، اَپل و آمازون هم رتبه های ما هستند نه یوبی سافت و اکتیویژن

کمپانی بزرگ EA در حال حاضر خود را به عنوان یک کمپانی خدماتی در نظر گرفته است و در همین راستا، مدیر عامل این کمپانی، آقای Peter Moore بر این پندار است که این کمپانی نباید با کمپانی هایی چون Ubisoft و Activision در یک گروه قرار بگیرد.

 

آقای Moore اظهار داشت که جایگاه اصلی این کمپانی در کنار شبکه های اجتماعی هم چون Face-book، Google و Apple است و EA قصد دارد تا با روی آوردن به این مسیر، به پیشرفت خود ادامه دهد.

 

آقای Moore ضمن گفتگو با سایت Eurogamer اذعان داشت: " ما خود را کمتر در جایگاه دوستان خوب خود در Take-Two، Activision و Ubisoft می‎بینیم و صادقانه باید گفت که بیشتر خود را هم گروه کمپانی های خدماتی هم چون Face-book، Google، Amazon و Apple می‌بینیم."

 

در طی سه سال اخیر، EA سرمایه گذاری زیادی در بخش دیجیتال و گسترش مجوعه بازی های خود برای در بر گرفتن شبکه های اجتماعی انجام داده است.

در آمد این کمپانی از عرضه عناوین دیجیتالی حتی با وجود عناوین بزرگی چون Dragon Age، Dead Space و Fifa که از پر فروش ترین بازی های این کمپانی محسوب می‌شوند، رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

 

با تمرکز این کمپانی بر روی بازی های شبکه های اجتماعی (social gaming) به نظر می‌رسد EA در این مسیر به رشد و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

اقداماتی چون ادغام شدن با Face-book و پشتیبانی از سرویس های Battlelog و Autolog برای عناوینی هم چون سری NFS و BF، گواهی بر این ادعاست.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا