اخبار بازی

EA: ما با سونی رابطه بسیار خوبی داریم

در پی معرفی چند عنوان و مورد انحصاری توسط EA برای X1، این طور به نظر می رسید که این شرکت بیشتر روی کنسول نسل بعد ماکروسافت سرمایه گذاری کرده تا رقیبش، PS4. اما مدیر برنامه های EA می گوید که این موضوع حقیقت ندارد.

مسلما خبر عرضه شدن X1 به همراه یک نسخه دیجیتال رایگان از FIFA 14 را شنیده اید. مورد بعدی Titanfall بود، عنوانی که هم در E3 و هم در Gamescom توجه زیادی را به خود جلب کرد. موارد دیگری نیز مانند انحصار زمانی چند DLC بازی Battlefield 4 برای X1 و امکانات ویژه ای که FIFA 14 در این کنسول خواهد داشت، کم کم ما را به این فکر می برد که آیا EA به هر دو کنسول نسل بعد به یک اندازه توجه دارد؟

آقای Gibeau از EA به CVG گفته که این شرکت بین پلتفرم ها تفاوتی قائل نیست و اینکه EA با سونی رابطه بسیار خوبی دارد.

او گفت: "سیاست ما از قدیم، چند-پلتفرمی بودن بوده و ما قصد تغییر این موضوع را نداریم. مسئله این است که از همکاری استراتژیک ما با یکی از پلتفرم ها بد برداشت شده [تصور می شود ما به پلتفرم دیگر اهمیت نمی دهیم]. این مشکل به خاطر این بود که ما نتوانستیم منظورمان را بفهمانیم. ما به هیچ سمتی متمایل نیستیم."

"هم دستگاه سونی و هم دستگاه ماکروسافت برای ما مهم هستند. اگر به نسل قبل نگاه کنید می بینید که ما با هردو طرف همکاری داشته ایم. البته موضوع Titanfall فرق می کند، اما ما برای بقیه بازی ها چند-پلتفرمی هستیم."

او در ادامه بر اهمیت موفقیت کنسول های هر دو شرکت برای EA تاکید کرد و از سونی هم به خاطر ساختن یک کنسول "استثنایی" تعریف کرد.

"این یک چرخه دراز مدت است و مسلما احتمال معرفی انحصاری هایی برای سونی هم هست."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا