اخبار بازی

EA عنوانی “بسیار هیجان انگیز” منتشر خواهد کرد

تقریباً هرکسی که در صنعت بازی های رایانه ای فعالیت داشته باشد، با عناوین بزرگ شرکت الکترانیک آرتز (EA) در سبک تیر اندازی اول شخص (First-Person Shooter) آشنایی دارد؛ عناوین فراموش ناشدنی همچون سری بتل فیلد، مدال افتخار، کرایسیس و …

به تازگی دریافته ایم که بنابه اظهارات جان ریچیتیلو (John Riccitiello)، مدیر عامل شرکت الکترانیک آرتز (Electronic Arts)، این ناشر بزرگ قرار است قبل از اتمام سال 2011 میلادی یک بازی اول شخص تیراندازی "بسیاز هیجان انگیز" که هنوز رونمایی نشده است، روانه ی دنیای بازی های رایانه ای کند.

از قرار معلوم این موضوع توسط رئیس EA وقتی اعلام شد که سوالی از جانب یک سرمایه گذار در خصوص آینده ی سری مدال افتخار (Medal of Honor) طی ارتباطی تلفنی مطرح گردید.

مدیر EA تصریح کرد: "قصد ما این است که هرساله FPS های قدرتمندی داشته باشیم."

او در ادامه افزود: "من نمی خواهم موضوعات سری این ارتباط تلفنی را فاش کنم، ولی مدت مدیدی است که من تاکید می کنم هدف طولانی مدت و اصلی ما این است که رهبری سبک تیر اندازی اول شخص را به دست بگیریم. ما در مقایسه با سال 2009، در سال مالی 2010 بسیار بهتر عمل کرده ایم. امسال با توجه به روند خوبی که بازی های Medal of Honor و Battlefield: Bad Company 2 هنوز هم در پیش دارند، با عرضه ی کرایسیس و بولت استورم می توانیم به این هدف خود نزدیک و نزدیک تر شویم و به عقیده ی من وجود یک عنوان بسیار هیجان انگیز -قبل ار پایان امسال- می تواند ما را در این راه بسیار یاری کند."

اگر اخبار را دنبال کرده باشید در ماه آگست سال قبلی میلادی به طور رسمی اعلام شد که امسال انتظار عرضه ی Battlefield 3 می رود، لذا قویاً احتمال این وجود دارد که ریچیتیلو به همین عنوان اشاره کرده باشد. البته بنابه صحبت های بالا احتمال وجود ادامه ای برای سری مدال افتخار و یا حتی یک عنوان کاملاً جدید نیز وجود دارد.

به هر صورت با پیشینه ی EA در حیطه ی تیراندازی اول شخص و همچنین با توجه به این اظهارات نمی توان محصولی قدرتمند از الکترانیک آرتز انتظار نداشت.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا