اخبار بازی

EA: به Visceral Games درباره Dead Space 3 اعتماد کنید

معاون مدیرعامل شرکت EA Games، آقای Patrick Soderlund، عقیده دارد که بازی کننده ها باید به استودیو Visceral Games و بازی Dead Space 3 اعتماد کنند.

ایشان در مصاحبه ای با OXM، علاوه بر تاکید زیاد بر پتانسیل های Dead Space 3، به این نکته اشاره کردند که چیز هایی که در تریلر های بازی دیده ایم، فقط قابلیت های جدید بازی بوده اند و این بازی هنوز یک Dead Space هست:

"من به تازگی و به وسیله ی سمت ام با مقوله بازار یابی و فروش آشنا شده ام، چندی پیش در حال صحبت کردن با مدیر بخش فروش و بازار یابی EA بودم و به او گفتم که باید همانطور که به خود بازی فکر می کنیم، به فکر فروش و بازاریابی اش نیز باشیم. ما باید از خود بپرسیم: "ما در مورد این بازی چه ذهنیت ای در بازی کننده ایجاد می کنیم؟ آیا واقعا بازی را همان گونه که هست نمایش می دهیم؟""

وی افزود:

"در مورد Dead Space 3، اولین چیزی که از آن به نمایش در آورده بودیم، چیزی بود که تیم بازی سازی می خواست. و ما باز خورد هایی با این مضمون که این بازی یک Dead Space واقعی و ترسناک نیست دریافت کردیم. Dead Space 3 ترسناک است، اما شما فقط چیز های جدیدی که سازنده ها به بازی اضافه کرده اند را دیده اید، چون سازند ها Dead Space را دوست دارند و می خواستند چیز های که به نظر شان فوق العاده و جدید بود را به شما نشان دهند."

 

با این که پیشتر نویسنده ی داستان بازی Dead Space 1، نسبت به سیاست های EA در مورد فروش و بازار یابی بازی Dead Space 3 و انتشار آن در ماه جولای اظهار نگرانی کرده بود، آقای Soderlund عقیده دارد باز هم باید به Visceral Games اعتماد کنیم:

" شما باید به Visceral Games اعتماد داشته باشید، آنها دو بازی فوق العاده از این سری را ساختند و مطمئن باشید که سومین ساخته آنها را نیز دوست خواهید داشت. آنها هیچ وقت درون مایه ی اصلی Dead Space یعنی ترس را فراموش نمی کنند، ترس هنوز هم در بازی وجود دارد، Visceral Games در حال تلاش است تا حتی آن را بزرگتر و بهتر نیز کند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا