اخبار بازی

EA به قرار گرفتن اسم خود در لیست بدترین شرکت‌های آمریکایی واکنش نشان داد

مدیر ارشد شرکت EA، آقای Peter Moore به نظر می‌رسد که قصد دارد در مقابل اتفاقاتی که برای شرکت EA افتاد، دفاع کند. در نظرسنجی‌های آنلاین، نام EA به عنوان بدترین شرکت آمریکایی به چشم می‌خورد و Peter Moore در این‌باره صحبت‌هایی کرده است.
این در حالی است که سال گذشته شرکت EA در رقابت مشابه با بانک‌های آمریکایی، بیش از 250.000 رأی آورد. همچنین به نظر می‌رسد که قرار است نظرسنجی مشابه‌ای در سال 2013 قرار بگیرد.
EA در بلاگ خود می‌نویسد: "آیا واقعاً ما بدترین شرکت آمریکایی هستیم؟ من اولین نفری هستم که قبول دارم ما اشتباهات زیادی انجام دادیم که یکی از این اشتباهات، از کار انداختن سرورهای ما بود. بازی‌هایی را که عرضه کردیم از نظر فروش نتوانستند موفق شوند و از سوی دیگر مردم از قیمت محصولات ما ناراضی بودند. هم‌چنین Sim City با مشکلاتی روبرو شد. در نتیجه من قبول دارم که باید به بازیکنان بیشتر بها دهیم زیرا آن‌ها ارزش بیشتری دارند."
وی افزود: "خیلی‌ها در مورد طرح "همیشه آنلاین بودن" Sim City با صحبت‌هایی کرده‌اند و از DRM به ما حرف‌هایی زدند اما دیگر از این واضح‌تر نمی‌توان گفت که این طرح دوره‌ای نیست و به پایان نخواهد رسید."
وی تصریح کرد: "تعداد زیادی از افراد به ما گفتند که با وجود شبکه‌ی Steam، جایی برای Origins باقی نخواهد ماند اما تا الآن نزدیک به 45 میلیون کاربر در آن‌جا ثبت نام کردند و ثابت کردند که این حرف صحیح نمی‌باشد."
وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت: "بعضی‌ها فکر می‌کنند بازی‌های Free To Play و Micro Transactions مانند یک لکه در گیم هستند. با این حال بیش از 10 میلیون نفر هستند که از این بازی‌ها استفاده می‌کنند و عاشق آن‌ها هستند."
Peter Moore می‌گوید: "ما الآن اینجا هستیم تا اشتباهاتی که در گذشته مرتکب شدیم را برطرف کنیم. در طول سه هفته‌ی گذشته، 900 هزار بازیکن Sim City کاری کردند که ما مجبور شدیم به خاطر مشکلاتشان، به آن‌ها پیشنهاد بازیِ رایگان دهیم. زمانی که مردم به ما پیامی را ارسال می‌کنند سعی می‌کنیم به تمامی این پیام‌ها گوش دهیم چه در توئیتر و چه در جاهای دیگر. زیرا من فکر می‌کنم که این پیام‌ها به ما کمک زیادی خواهد کرد."
او در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت: "هر ساله ما با 350 میلیون بازیکن سر و کار داریم. از سوی دیگر شبکه‌ی Origins هر روز بهتر از گذشته می‌شود و در حال رکورد زدن است. عناوین The Simpsons: Tapped Out و Real Racing 3 در صدرجدول پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل قرار دارند. فروش FIFA 13 و Battlefi3ld بسیار خیره کننده بوده است و همین‌طور Sim City در سطح مطلوبی ظاهر شده است."
وی در آخر گفت: "میلیون‌ها نفر هستند که از بازی‌های ما لذت می‌برند و به عبارتی دیگر هزاران نفر از این میلیون‌ها بیشتر از آن رأی‌هایی هستند که در آن مسابقه حضور داشتند. در نتیجه من به این نظرسنجی این پاسخ را می‌دهم که ما می‌توانیم بهتر باشیم و بهتر هم خواهیم شد. من به شدت به این کمپانی و کارکنان آن و کسانی که برای این کمپانی زحمت می‌کشند و مردمانی که بازی‌های ما را تجربه می‌کنند، افتخار می‌کنم و آن‌ها افراد مورد علاقه‌ی من هستند."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا