اخبار بازی

EA به دنبال کسب احترام مردم است

معاون رئیس اجرایی استدیوهای EA، آقای Patrick Söderlund می خواهند که نام این ناشر به خاطر بازی های آن در خاطره ها ثبت شود نه اینکه به عنوان مثال دو سال پیاپی به عنوان بدترین کمپانی از آن یاد شود.
آقای Söderlund معرفی EA به عنوان بدترین کمپانی آمریکا را در ابتدا قبول نداشته اند و طی مصاحبه خود با MCV گفته اند: "زمانی که چنین چیزی رخ می دهد، بایستی بنشینید و با خود بگویید چرا مردم اینگونه صحبت می کنند. ما همین کار را انجام دادیم و مواردی را یافتیم که مردم علاقه ای به آن ندارند. برای مثال ما یک مورد ساده مانند Online Pass را بررسی کردیم و پس از بررسی مزایا و معایب آن را حذف کردیم. چنین تصمیماتی بایستی بر اساس خواسته کاربران باشد و این مورد همان چیزی است که ما در آن مقداری لغزش داشتیم. در صورت تداوم چنین کارهایی میتوانیم احترام مردم را کسب کنیم. ما نمی خواهیم بد باشیم و به عنوان بدترین کمپانی آمریکا قلمداد بشویم بلکه خواستار انتخاب به عنوان بهترین هستیم."

آقای Söderlund اعتراف می کنند که راضی نگاه داشتن تمامی مشتریان همیشه ممکن نیست و ادامه می دهند: "شما اشتباه هایی می کنید اما بایستی آن را قبول کنید و به دنبال راهی برای رفع مشکلات پیش آمده باشید. هیچ کمپانی یا فردی در تمامی زمینه ها بی نقص نمی باشد. می خواهم مردم ما را قبل از هر موردی با بازی هایی که می سازیم به یاد بیاورند. مایلم به عنوان برترین گزینه در تجارت این صنعت انتخاب شوم و ما بایستی به خاطر بازی ها در خاطره ها ثبت شویم."

آقای Söderlund در آخر و در رابطه اشتباهات EA و بازی Titanfall و گفته اند: "بازخوردها نشان داده اند که بازیکن ها نمی خواهند یک بازی را هر سال تجربه کنند. اگر خواستار کسب در آمد و دریافت پول مشتریان هستید بایستی نوآور باشید."

نظر شما در رابطه با سخنان آقای Söderlund چیست؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا