اخبار بازی

EA: برتری PS Vita نسبت به 3DS.

PS-Vita.jpeg

طبق صحبتی که Frank Gibeau، رئیس سابق EA Games با CVG داشت، ایشان معتقد هستند که کنسول دستی جدید Sony با تغییرات تازه و نو، تکنولوژی جدید و داشتن Line up نرم افزاری قوی، برای دیگران تجربه ی بهتری نسبت به Nintendo 3DS خواهد بود، و همین مسئله باعث کاهش قیمت کنسول دستی این شرکت با گذشت تنها 5 ماه از عرضه ی آن شد.

" به نظر من Sony در این رقابت پیشی گرفته، به این خاطر که آن ها از ایده های واقعا تازه ای در نحوه ی کنترل دستگاه، تکنولوژی به کار رفته در آن و صفحه اش استفاده کرده اند. همچنین دستگاه ویژگی های عمومی زیادی دارد به طوری که شما میتواند با دوستانتان در ارتباط باشید و با دیگران معاشرت کنید. شاید شما نتوانید با نزدیک کردن دستگاه به گوشتان با دوستان یا آشنایان خود صحبت کنید، اما به طور کلی فکر میکنم که Vita اکثر قابلیت های یک تلفن هوشمند را داراست، به همراه بعضی امکانات نو و جدید که باعث میشود نسبت به باقی دستگاه ها خود را برجسته نشان دهد."

رئیس سابق EA اعتقاد دارد Line Up بازی های Vita کار را برای کنسول دستی Nintendo سخت خواهد کرد.

"به نظر نمیرسد که بازی های تائید شده برای Vita با 3DS قابل مقایسه باشند و Line Up این دو دستگاه کاملا متفاوت هست. اما من فکر میکنم که در این رقابت Vita از شانس بیشتری برخوردار است چون بازی هایی که همزمان با لانچ Vita عرضه میشوند بازی های بزرگی هستند و در کل، لیست قوی ای را تشکیل میدهند. PSP هم در اروپا بسیار محبوب بود و در این منطقه طرفداران بیشتری نسبت به آمریکای شمالی داشت، پس این نشان میدهد که آن ها کارشان را به خوبی انجام دادند. EA هم چند بازی برای Vita منتشر خواهد کرد و باید دید استقبال از این بازی ها تا چه حد خواهد بود."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا