اخبار بازی

EA: بازی Battlefield 1 بزرگ‌ترین و خلاقانه‌ترین Bettlefield خواهد بود

جدیدترین سری از فرانچایز «Battlefield» در چند روز گذشته معرفی شد. این بازی «Battlefield 1» نام دارد که قرار است بیست و یکم اکتبر امسال عرضه شود. EA به هیچ عنوان از صحبت‌های بلند پروازانه خود در مورد «Battlefield 1»، کوتاهی نکرده است و در توصیف این عنوان گفت که قرار است "بزرگ‌ترین و خلاقانه‌ترین" «Bettlefield» عرضه شود. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.​

 آقای Andrew Wilson، مدیر عامل EA گفت: «با ویدئوی پخش زنده‌ای که روز جمعه در سرتاسر جهان پخش شد، «Battlefield 1» را رسما به همگان معرفی کرده و نشان دادیم. این ویدئو، دو میلیون بیننده داشت. طرفداران با اولین نگاه خود به شدت مبارزات، نبردهای تن به تن مرگبار و مقیاس بزرگ محیط‌های جدیدترین بازی که از طرف DICE قرار است عرضه می‌شود، واکنش سریع و فوق العاده‌ای از خود نشان دادند. تریلر و نمایش بازی در چهار روز اول، بیش از بیست و یک میلیون بار مشاهده شد که رکورد جدیدی برای EA است. همچنین این ویدئو، بیشترین لایک را در تاریخ کمپانی ما داشته است.» 

«ما قصد داریم که با «Battlefield 1»، بزرگ‌ترین و خلاقانه‌ترین «Battlefield» را عرضه کنیم. یک «Battlefield» همراه با داستانی عمیق و انواع ویژگی‌های بی سابقه که به لطف موتور گرافیکی Frostbite، در گیم پلی بازی قرار خواهیم داد.» 

مدیر انجمن جهانی «Battlefield»، آقای Dan Mitre از هواداران برای پشتیبانی‌شان از «Battlefield»، تشکر کرد. او این نکته را به هواداران گفت که در مراسم بزرگ E3 امسال، اطلاعات بیشتری از «Battlefield 1» منتشر خواهد شد. 
«همه‌ی افراد حاضر در DICE و EA، نسبت به واکنش گیمرها از «Battlefield 1»، شگفت زده شدند.» 

همان‌طور که گفته شد، این بازی قرار است بیست و یکم ماه اکتبر عرضه شود، البته کسانی که حق اشتراک EA/Origin Access را داشته باشند و یا نسخه deluxe edition را تهیه کنند، قادر هستند تا این بازی را هجدهم ماه اکتبر بازی کنند. 
نمایش «Battlefield 1» در یوتیوب، بیشترین لایک را به عنوان یک تریلر داشت، در حالی که نمایش «Call of Duty: Infinite Warfare» بیشترین دیس لایک را به همراه داشت. 
این بازی دارای server browser خواهد بود و همچنین تایید شد که برخی از مناطق بازی، در کوه‌های آلپ ایتالیا است. 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا