اخبار بازی

EA: اسم بازی Unravel تغییر نخواهد کرد

برخلاف رد شدن درخواست «EA» برای ثبت علامت تجاری «Unravel»، به نظر می‌رسد بازی بدون تغییر نام در ماه فبریه عرضه خواهد شد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

در ماه جون سال 2015 بود که سازمان ثبت علامت تجاری آمریکا، یعنی «USPTO»، درخواست کمپانی EA برای ثبت علامت تجاری Unravel را رد کرد. به این دلیل که کمپانی دیگری به نام «SimplyFun, LLC» محصولی به نام Unravel، که یک بازی «Board Game» (بازی‌های کارتی مخصوص کودکان) است را قبلا به ثبت رسانده، و به نظر USPTO، ثبت نامی مشابه توسط EA باعث سردرگمی خواهد شد.

حال امروز یک سخنگو از EA به سایت «Gamespot» گفت که Unravel بدون هیچ مشکلی در ماه آینده، با همین اسم عرضه خواهد شد: «پروسه ثبت نام تجاری، بر روی اسم بازی Unravel هیچ تاثیری نخواهد گذاشت، بازی بدون مشکل در نهم ماه فبریه عرضه خواهد شد.»

USPTO به کمپانی EA برای پاسخ به رد درخواستشان، 6 ماه مهلت داد، ولی آنها هیچ واکنشی نشان ندادند. به همین دلیل به صورت رسمی در 19 ژانویه پروسه ثبت نام تجاری Unravel به اتمام رسید. USPTO متذکر شد که درخواست کننده، می‌تواند با پرداخت مبلغی پروسه ثبت نام تجاری را دوباره احیا کند. البته ممکن است که رد شدن درخواست، یک اشتباه از طرف USPTO نیز باشد.

در هرصورت کمپانی EA اعلام کرد که بازی Unravel بدون هیچ مشکلی در 9 فبریه برای Xbox One ،PS4 و PC عرضه خواهد شد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا