اخبار بازی

رسمی: E3 2023 کاملا کنسل شد

حدود یک سال پس از اینکه ESA از بازگشت E3 2023 خبر داده بود، اکنون برگزاری این رویداد باری دیگر به‌طور کامل کنسل شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد E3

همان‌طور که می‌شد حدس زد، به‌دنبال کناره‌گیری ناشران بزرگی مانند یوبیسافت، سگا و تنسنت از E3 2023، این رویداد رسما کنسل شده است. ReedPop که برگزارکننده رویداد امسال محسوب می‌شد، با انتشار بیانیه‌ای گفته:

«گرفتن این تصمیم سخت بود، چرا که ما و شرکای‌مان برای برگزاری این رویداد تلاش زیادی کردیم. با این وجود، ما باید کاری را انجام می‌دادیم که برای این صنعت و برای E3 درست است. ما متوجه هستیم که کمپانی‌های علاقه‌مند دموهای قابل بازی نخواهند داشت و چالش‌های تأمین منابع، حضور در E3 تابستان امسال را تبدیل به مانعی کرد که نمی‌توان از پس آن بر آمد. برای آن‌هایی که نسبت به حضور در E3 متعهد بودند، متأسفیم که نمی‌توانیم نمایش مورد لیاقت و مورد انتظار شما از ReedPop را برگزار کنیم.»

در همین حال، ESA و ReedPop اضافه کرده‌اند که همکاری خود برای «رویدادهای آینده E3» را ادامه خواهند داد. در ابتدا قرار بود که E3 2023 پس از چند سال غیبت، برای اولین بار از سال 2019 در قالب یک رویداد حضوری بازگردد. رویداد سال 2020 به علت شیوع کووید-19 کنسل شده بود و هر چند در سال 2021 شاهد برگزاری ورژنی دیجیتالی از E3 بودیم، سال گذشته رویداد E3 2022 نیز باری دیگر با هدف بازنگری و بازگشت در سال 2023 کنسل شد.

در پایان باید اضافه کرد که طبق روال سال‌های گذشته، رویداد Summer Game Fest جف کیلی از تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) باز خواهد گشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا