اخبار بازی

رویداد E3 2022 باری دیگر در قالب آنلاین برگزار می‌شود

کووید-19 همچنان گریبان‌گیر صنعت بازی است و سازمان ESA اعلام کرده که برای حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان، رویداد E3 2022 به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد E3

سال گذشته برای اولین بار رویداد E3 در بستر آنلاین برپا شد و کمپانی‌های مختلف در سراسر دنیا، بازی‌های خود را طی چندین برنامه و کنفرانس دیجیتالی نمایش دادند. اریک گارستی، شهردار لوس آنجلس در سال 2021 اعلام کرده بود که رویداد E3 2022 در فرمت حضوری باز می‌گردد، اما حدود 6 ماه بعد از صحبت‌های او، سازمان ESA حالا تأیید کرده که این اتفاق رخ نخواهد داد.

برگزارکنندگان رویداد E3 با انتشار بیانیه‌ای از طریق رسان GamesBeat اعلام کرده‌اند: «به علت خطر در حال پیشرفت سلامتی افراد پیرامون کووید-19 و تأثیر احتمالی آن بر روی حاضران و ارائه‌دهندگان، رویداد E3 در سال 2022 به‌شکل حضوری برگزار نمی‌شود. ما همچنان برای آینده E3 بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاقیم تا به‌زودی جزئیات بیشتری را اعلام کنیم.»

همچنین درست پس از اعلام شدن این خبر، مجری و تهیه‌کننده The Game Awards مجددا تأیید کرد که رویداد Summer Game Fest در تابستان پیش‌رو باز خواهد گشت.

سال 2022، سومین سالی به‌شمار می‌آید که برگزارکنندگان رویدادهای ویدئوگیمی در آن به اجبار از فرمت آنلاین استفاده می‌کنند. البته نگرانی‌های مربوط به سویه جدید کووید-19 تنها به رویدادهای مربوط به دنیای بازی خلاصه نمی‌شود و مراسم گرمی نیز مدتی پیش تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد. از طرف دیگر، نمایشگاه CES 2022 طی همین هفته به‌طور حضوری در حال بزگراری بود که این موضوع انتقادات زیادی را نیز در پی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا