اخبار بازی

رویداد E3 2022 به‌طور کامل کنسل شد (بروزرسانی شد)

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، رویداد E3 2022 به‌طور کامل کنسل شده و خبری از برنامه جایگزین برای فرمت دیجیتالی نخواهد بود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

رویداد E3

بروزرسانی: سازمان ESA با انتشار یک بیانیه رسمی از طریق IGN، کنسل شدن E3 2022 را رسما تأیید کرد و گفت:

«ما تمام انرژی و منابع خود را به‌کار می‌بریم تا در تابستان بعدی، یک تجربه E3 فیزیکی و دیجیتالی احیاشده را ارائه دهیم. چه از روی صحنه اصلی از آن لذت ببرید و چه از دستگاه مورد علاقه خود آن را دنبال کنید، نمایش E3 2023 قصد دارد تا در یک قالب کاملا جدید و تعاملی، جامعه طرفدارای، رسانه و صنعت بازی را به یکدگیر باز گرداند.»

«مشتاقیم تا در سال 2023 و در لس آنجلس، E3 را به‌طور زنده به طرفداران سراسر جهان ارائه دهیم.»

این سازمان همچنین اعلام کرده که نمایش امسال کنسل شده چرا که ESA «تمرکز منابع» خود را بر روی نمایش سال بعد قرار داده است.

خبر اصلی: پیش از این سازمان ESA از احتمال برگزاری E3 امسال به‌صورت حضوری خبر داده بود، اما منابع مختلف از ابتدای 2022 مدعی شده بودند که این سازمان در حقیقت از همان زمان قادر نبوده تا برگزاری رویداد حضوری و یا دیجیتالی را تأیید کند. مدتی بعد و به دنبال کنسل شدن رسمی رویداد حضوری، ESA نسبت به یک برنامه دیجیتالی ابراز امیدواری کرده بود. اما اکنون ویل پاوزر، مدیر روابط عمومی شرکت Razer اعلام کرده که از طریق یک ایمیل دریافتی، از کنسل شدن E3 2022 به‌صورت رسمی مطلع گشته است.

سازمان ESA پس از شیوع جهانی کووید-19 سال‌های سختی را پشت سر گذاشت. ابتدا رویداد E3 2020 کاملا کنسل شد و پس از آن، رویداد E3 2021 برای اولین بار شکل و شمایل دیجیتالی به‌خود گرفت. طبق گزارش IGN، برای مدتی طولانی گفتگوهای مختلفی برای برگزاری یک رویداد دیجیتالی شکل گرفته بود اما هیچکدام از این برنامه‌های احتمالی در نهایت راه به جایی نبرده است. IGN همچنین در گزارش خود اشاره کرده که به‌نظر می‌رسد سازمان ESA برای یک بازگشت بزرگ در سال 2023، برنامه‌ریزی می‌کند.

با کنسل شدن E3، باید انتظار داشت که کمپانی‌های مختلف بازی‌های خود را به‌صورت پراکنده در طول سال نمایش دهند. البته که رویدادهایی مانند Summer Game Fest و Gamescom در تابستان امسال باز می‌گردند، اما باید دید که کمپانی‌های کلیدی، به‌خصوص پلتفرم هولدرها برای تابستان چه برنامه‌ای خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا