اخبار بازی

بازگشت گجت محبوب به بازی Dying Light 2

بازی Dying Light 2

در حالی که چند سال از عرضه آن می‌گذرد، اما شماره نخست Dying Light یکی از بهترین سیستم‌های پارکور را بین تمامی عناوین روز دارد. به محض رسیدن به اواخر خط داستانی عنوان یاد شده، گجت Grapple Hook برای قهرمان داستان باز می‌شد که تقریباً وی را به اسپایدرمن تبدیل می‌کرد! به واسطه این گجت، بازیکن به راحتی می‌توانست در ارتفاعات بازی معلق مانده و به هر مکانی که می‌خواهد دسترسی پیدا کند. در حالی که این قابلیت باعث ورود آسیب به سیستم قدرتمند پارکور بازی می‌شد، اما به سرعت میان طرفداران به محبوبیت بالایی دست یافت.

پس از معرفی بازی Dying Light 2 بازیکنان مشتاق بودند تا از بازگشت این ابزار قدرتمند مطلع شوند و از آن‌جایی که وسعت شهر نسخه دوم 400% از بازی اول بیشتر است، هیجان طرفداران برای استفاده از آن بیش از پیش افزوده شد. پس از مصاحبه وب سایت GamesRadar با برنامه‌نویس استودیو Techland یعنی Bartosz Kulon وی بازگشت «گرپل هوک» به دایینگ لایت 2 را تایید کرد. طبق صحبت‌های Kulon، علت این که بازیکن در شماره اول می‌توانست مثل اسپایدرمن بین ساختمان‌ها جا به جا شود بخاطر اشتباهی بود که وی در کد‌های این گجت انجام داده بود.

هنگامی که تیم متوجه این قضیه می‌شود، ترجیح می‌دهد به جای حذف آن، ابزار را در پایان بازی در اختیار بازیکن بگذارد تا بالانس پارکور آن ازبین نرود. وی افزود مشکل یاد شده در نسخه دوم وجود ندارد و از همان ابتدا، سیستم Traversal بازی کاملاً بالانس و منطقی خواهد بود. طبق شایعات این اثر در سال 2019 برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا