اخبار بازی

بازی Dying Light 2 در پنجشنبه همین هفته نمایش جدیدی خواهد داشت

اینطور که به‌نظر می‌رسد، استودیوی Techland بالاخره آماده است تا بازی دایینگ لایت 2 را نمایش دهد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dying Light 2

پس از چند هفته اشاره مرموز در توئیتر، سازندگان بازی Dying Light 2 اعلام کرده‌اند که در تاریخ 27 می (6 خرداد، ساعت 23:30) لایواستریمی را از طریق کانال توئیچ خود پخش خواهند کرد. علاوه بر این تصویر هنری جدیدی از بازی منتشر شده که آن را در بالا مشاهده می‌کنید.

چندین رسانه مختلف عنوان کرده‌اند که تکلند اعلامیه‌ای را برای رونمایی جدید بازی برای آن‌ها ارسال کرده است. گفته شده که محتویات این اعلامیه بدین شکل است:

«سلام بازمانده!

آیا Harran را به‌یاد داری؟

البته که به‌یاد داری. اما همه آن‌ها – همه آن‌ها فقط شروع ماجرا بود… حال شهر پناه‌گاه ماست و به کمک تو نیاز دارد

می‌خواهی بیشتر بدانی؟

در آینده خواهی دانست، اما تو باید شکار کنی. من مجبور بودم که اطلاعات را مخفی کنم – این مکان امن نیست. سرنخ‌ها را دنبال کن و به‌یاد داشته باش، تنها تو اجازه دیدن پیغام را داری. این پیغام نباید به‌دست افراد نادرست بی‌افتد.

تو آخرین شانس ما هستی، بازمانده!»

سازندگان پیش‌تر تأیید کرده بودند عنوان Dying Light 2 تا پایان سال 2021 عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه از زمان معرفی بازی در E3 2018 زمان زیادی گذشته، انتظار می‌رود سازندگان در لایواستریم روز پنجشنبه گیمپلی جدید بازی را نمایش دهند.

همچنین این احتمال وجود دارد که Dying Light: Platinum Edition نیز در حین این لایواستریم معرفی و عرضه شود. پلاتینوم ادیشن نسخه اول اخیرا از طریق استور مایکروسافت لو رفت و طبق اطلاعات درج شده، این نسخه شامل تمام DLCها، سلاح‌ها و پک‌های اسکین می‌شود. همچنین تاریخ عرضه Dying Light: Platinum Edition برای 27 می لیست شده بود که با روز پخش شدن لایواستریم همزمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا