اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Dying Light 2 Stay Human به‌زودی حالت New Game Plus را دریافت می‌کند

استودیوی تک‌لند اعلام کرده که تا پایان ماه آپریل، حالت New Game Plus در قالب یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی به Dying Light 2 Stay Human اضافه می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dying Light 2 Stay Human

از هنگام عرضه تاکنون، بازی Dying Light 2 Stay Human به‌طور مداوم آپدیت‌های مختلفی را دریافت کرده است. استودیوی Techland برنامه درازمدتی برای پشتیبانی از این عنوان دارد و به‌تازگی نیز اعلام شده بود که تیم سازنده بر روی قابلیت‌هایی مانند نیو گیم پلاس مشغول کار است. اکنون سازندگان از طریق توئیتر رسمی بازی اعلام کرده‌اند که این قابلیت، تا پایان ماه آپریل (تا 10 اردیبهشت) در دسترس کاربران خواهد بود.

به گفته استودیوی تک‌لند، این یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های بازی تا به امروز محسوب می‌شود و در کنار افزودن نیو گیم پلاس، مشکلات مختلفی را در هر دو بخش تک نفره و چند نفره حل می‌کند. جزئیات کامل این آپدیت در هنگام عرضه آن اعلام خواهد شد.

سازندگان همچنین پیش از این اعلام کرده بودند که بر روی قابلیت‌هایی مانند Photo Mode و درجه‌های سختی بیشتر مشغول کار هستند. اما در حال حاضر، تاریخ دقیقی برای اضافه شدن این قابلیت‌ها به بازی معیین نشده است. علاوه بر این، اولین اکسپنشن Dying Light 2: Stay Human نیز در دست ساخت است که به گفته سازندگان، وقایع آن بجای بعد از پایان بازی، در موازات با داستان روایت خواهد شد.

بازی Dying Light 2: Stay Human هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیش 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس در دسترس است. این عنوان همچنین در سال 2022 در قالب ورژن کلاود، برای کنسول نینتندو سوئیچ نیز منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا