اخبار بازیایکس باکس وانپلی استیشن 4

تأیید نمایش گیم‌پلی ورژن نسل هشتمی بازی Dying Light 2 Stay Human در روزهای آینده

سازندگان بازی Dying Light 2 Stay Human به طرفداران اطمینان داده‌اند که گیم‌پلی نسل هشتمی این عنوان در ماه ژانویه نمایش داده خواهد شد. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dying Light 2 Stay Human

نسخه دوم Dying Light از زمان معرفی تاکنون مسیری طولانی را طی کرده است. پس از انتشار گزارشاتی که به مشکلات روند توسعه اشاره داشتند، تأخیر خوردن پیاپی زمان عرضه و همچنین تغییر یافتن نام بازی از Dying Light 2 به Dying Light 2 Stay Human، استودیوی Techland بالاخره این عنوان را در ماه آینده منتشر خواهد کرد. هر چند پیش از این تریلرهای زیادی از گیم‌پلی بازی منتشر شده، اما توسعه‌دهندگان قصد دارند تا به‌زودی این عنوان را بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز نمایش دهند.

مدیر روابط عمومی استودیوی تک‌لند اخیرا بر روی توئیتر به این موضوع پرداخته و گفته: «برنامه داریم تا گیم‌پلی نسل قبلی بازی را نیز نمایش دهیم، چرا که می‌دانیم دیدن آن برای بازیکنانمان اهمیت زیادی دارد.» به گفته او سازندگان در حال حاضر نمی‌توانند تاریخ دقیقی را برای این نمایش مشخص کنند، اما او تأیید کرد که در ماه ژانویه می‌توانیم انتظار دیدن گیم‌پلی نسل هشتمی Dying Light 2 Stay Human را داشته باشیم.

کیفیت اجرایی بازی‌های کراس جن بر روی کنسول‌های نسل قبل همیشه یکی از نگرانی‌های بزرگ بازیکنان محسوب می‌شود و طرفداران امیدوارند تا دایینگ لایت 2 در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشد. این عنوان در تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) برای کنسول‌های نسل هشتم، کنسول‌های نسل نهم، PC و همچنین نینتندو سوئیچ (از طریق کلاود) عرضه خواهد شد. حدود یک ماه پیش، استودیوی تک‌لند اعلام کرد که بازی Dying Light 2 Stay Human گلد شده و مراحل ساخت آن به پایان رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا