اخباراخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوترنینتندو سوییچ

از محتوای پس از انتشار بازی Dying Light 2 رونمایی شد

تنها یک هفته به انتشار بازی مورد انتظار Dying Light 2 محصول تک لند باقی مانده است.با این وجود استودیو سازنده بازی امروز از برنامه های خود برای پشتیبانی طولانی مدتش از این عنوان رونمایی کرد.

همانند آنچه که در ارتباط با نسخه اول بازی اتفاق افتاد؛ انتشار بازی  تنها یک مقدمه برای این استودیوی لهستانی محسوب می شود؛تا جایی که آنها در گذشته حتی از تعهد خود برای پشتیبانی حداقل 5 ساله از بازی سخن گفته بوده اند.

تک لند که اخیراً فاش کرده است که کل بازی (به غیر از قسمت Prologue) را می توان به صورت Co-op بازی کرد، نقشه راه محتویات پیش روی بازی تا چند ماه پس از لانچ را در صفحه توییتر بازی به اشتراک گذاشت.این محتویات درابتدا و در ماه فوریه با انتشار DLC های با محوریت جناح های مختلف حاضر در بازی اغاز می شود، که به نظر می رسد قرار است شامل لباس ها و اسلحه های مختلفی برای هر کدام از این جناح ها باشد.

Dying Light 2

پس از آن و در ماه مارس، مجموعه‌ای از چالش‌ها اضافه می‌شود و به دنبال آن مجموعه‌ای از رویدادها به نام «موجود جهش‌یافته» در آوریل قرار است به بازی افزوده شود.همچنین در ماه می هم شاهد انتشار مجموعه دیگری از چالش ها خواهیم بود. در حالی که اولین DLC داستانی پولی که به رایگان در دسترس خریداران نسخه گلد قرار میگیرد در ماه ژوئن ارائه می شود.تکلند همچنین در این پست اعلام کرد که در آینده منتظر انتشار سیل عظیمی از محتویات اضافه از قبیل دومین DLC داستان پولی، سلاح های جدید، دشمنان، داستان ها، رویدادها و DLC های اضافی (رایگان و پولی) برای Dying Light 2 باشید.

بازی Dying Light 2 Stay Human در تاریخ 15 بهمن برای Xbox Series X/S، Xbox One، PS4، PS5 و PC منتشر خواهد شد.برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات در رابطه با این بازی با بازیسنتر همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا