اخبار بازی

بازی Dying Light 2 Stay Human تا اوایل سال 2022 تأخیر خورد

استودیوی تک‌لند اعلام کرده که بازی Dying Light 2 Stay Human اکنون بجای دسامبر امسال، در تاریخ 4 فوریه 2022 (15 بهمن) عرضه می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dying Light 2: Stay Human

نسخه دوم دایینگ لایت ابتدا در سال 2018 معرفی شده بود و از آن زمان تابحال، سازندگان چندین بار تاریخ عرضه این دنباله موردانتظار را عقب انداخته‌اند. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که برخی از مشکلاتی که در استودیوی Techland به وجود آمده اشاره داشتند، اما سازندگان چند روز مانده به شروع E3 2021 تاریخ عرضه را برای دسامبر امسال تأیید کرده بودند. اما حال این تاریخ به مدت کمتر از دو ماه به تعویق افتاده است.

پاول مارچفسکی، مدیرعامل استودیوی تک‌لند در بیانیه‌ای که طریق صفحه توئیتر Dying Light منتشر شده، اعلام کرده: «متأسفیم که کمی بیشتر شما را منتظر می‌گذاریم، اما ما می‌خواهیم که بازی در روز عرضه بالاترین انتظارات شما را برطرف کند و این امر را به‌خطر نخواهیم انداخت.»

او توضیح داد که بازی تکمیل شده و در حال حاضر مراحل پلی‌تست را پشت سر می‌گذارد، اما تیم سازنده برای بهینه‌سازی و پالیش کردن بازی به زمان بیشتری نیاز دارد. در ادامه اعلام شد که در طول این ماه، سازندگان اخبار بیشتری از Dying Light 2 Stay Human را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت. همچنین ماه آینده برخی از اعضای رسانه و تولیدکنندگان محتوا، بخش‌هایی از بازی را بر روی PC و کنسول‌ها تجربه خواهند کرد.

بازی Dying Light 2 Stay Human در تاریخ 4 فوریه 2022 (15 بهمن) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا