اخبار بازی

جذب 3 میلیون بازیکن در هفته‌ی اول عرضه بازی Dying Light 2 Stay Human

شرکت Techland اعلام کرد که بازی Dying Light 2 Stay Human که یک اکشن RPG جهان باز است، در طول اولین هفته‌ پس از انتشار خود با جذب 3 میلیون بازیکن، روند موفقیت آمیزی را در پیش گرفته است.

dying light 2 stay human

 هم اکنون از انتشار بازی Dying Light 2 بیش از یک هفته می‌گذرد، اگرچه ممکن است در نظر منتقدان به موفقیت چشم‌گیری نرسیده باشد، اما شکی وجود ندارد که بعد از انتشار آن هم تنها پس از هفت روز، عملکرد بی‎نظیری داشته و به لیست پرفروش ترین بازی‌ها اضافه شده است.

این شرکت بازی سازی لهستانی اخیراً در توییتر خود اعلام کرد که بازی Dying Light 2 Stay Human در طول اولین هفته پس از انتشار خود توسط بیش از سه میلیون نفر بازی شده است، که از هر نظر فوق العاده به نظر می‎‌رسد. با توجه به اینکه شرکت Techland متعهد به ساپورت این بازی برای پنج سال آینده شده است، احتمالا شاهد افزایش فروش آن در ماه‌ها و سال آینده نیز خواهیم بود.

بازی Dying Light 2 Stay Human هم اکنون روی کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس‌ سری ‌اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است، همچنین نسخه انحصاری نینتندو سوییچ آن نیز در اواخر سال جاری منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا