اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

بازی Dying Light 2 نزدیک به 6 برابر نسخه اول در استیم بازیکن دارد

به نظر می رسد که علی رغم نظرات ضد و نقیض منتقدان در رابطه با نسخه دوم سری Dying Light، این بازی در استیم لانچ بسیار موفقی را تجربه کرده است.با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی ها همراه باشید.

مدت هاست که طرفداران برای عرضه بازی  Dying Light 2 Stay Human لحظه شماری می کرد و در نهایت و با وجود اینکه این ساخته استودیوی تکلند در سبک اکشن نقش آفرینی پسا آخرالزمانی، در طول توسعه اش با مشکلات زیادی مواجه شد و بار ها تاخیر خورد، اما نهایتاً با به پایان رسیدن انتظار ها و عرضه بازی، به نظر می رسد هیاهو و تبلیغاتی که پیرامون بازی صورت گرفته بود نتیجه داده و خیل عظیمی از افراد در همین ابتدای عرضه بازی آن را تجربه کرده اند.برای مشاهده بررسی بازی Dying Light 2 Stay Human کلیک کنید.

با گذشت دو روز از لانچ بازی Dying Light 2 ، این عنوان بیش از 265 هزار نفر بازیکن در استیم دارد به گونه ای که در زمان نگارش این مطلب و در حال حاضر، بالاتر از بازی‌هایی مانند Grand Theft Auto 5، Team Fortress 2 و Rainbow Six Siege، پنجمین بازی با بیش ترین تعداد بازیکن همزمان در استیم است.

برای اینکه درک بهتری از میزان چشمگیر بودن این عدد داشته باشیم بهتر است این عدد را با تعداد بازیکنانی که در زمان عرضه نسخه اول بازی در سال 2017 به تجربه آن پرداخته بودند مقایسه کنیم.نسخه اول بازی توانسته بود حدود 45 هزار نفر بازیکن همزمان در استیم را به خود جذب کند که مقایسه این اعداد برای نسخه دوم نشان از رشد حدود 6 برابری نسبت به نسخه اول می دهد.

بازی Dying Light 2 Stay Human هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه های شخصی عرضه شده است و به زودی قرار است پچ بزرگی برای نسخه های کنسولی بازی منتشر شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بعد من ایرانی فکر میکردم چون ماه اسفند، ماه شلوغیه گیمرهای (جهان اول عزیز) هم دیگه، مثلا تهش 2 تا بازی رو میگیرن و بقیه بازی ها رو ماه های بعدی تهیه میکنن ولی با توجه به استقبالی که از بازی شده ، معلومه نه تنها این بازی بلکه بازی های الدن رینگ و Horizon قراره حسابی بفروشن و ماه های عالی رو تجربه کنن
    بعد گیمر ایرانی منتظر یه بازی کرک بشه ( اگه بشه) که حتی یه زیرنویس فارسی نداره (چون برای استودیو سودی نداره) تا با سیستم نسل بوغش ( که همینم خیلی از گیمرها ندارن) شاید بتونه بازی کنه…واقعا زیباست

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا