اخبار بازیایکس باکس سری ایکسایکس باکس وانپلی استیشن 4پلی استیشن 5کامپیوتر

فروش 5 میلیون نسخه‌ای بازی Dying Light 2 Stay Human در کمتر از یک ماه

استودیوی تک‌لند اولین اعداد و ارقام مربوط به فروش بازی Dying Light 2 Stay Human را اعلام کرده و همچنین از فروش 20 میلیون نسخه‌ای بازی قبلی خبر داده است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dying Light 2 Stay Human

در حالی که به عرضه آپدیت بزرگ بعدی بازی نزدیک می‌شویم، استودیوی Techland با انتشار یک بیانیه اعلام کرده که بازی Dying Light 2 Stay Human در ماه اول عرضه خود یا به‌طور دقیق‌تر تا تاریخ 28 فوریه (9 اسفند 1400)، بیش از 5 میلیون نسخه فروخته است. توسعه‌دهنده لهستانی آمار دقیق‌تری را از فروش بازی اعلام نکرد، اما به گفته سازندگان این عدد در طول هر ماه «به‌طور قابل توجهی در حال رشد» بوده است.

علاوه بر این، تک‌لند جدیدترین آمار از میزان فروش نسخه قبلی بازی را هم به اشتراک گذاشته. طبق این آمار، فروش بازی Dying Light که در سال 2015 عرضه شده بود نیز تا به امروز به بیش از 20 میلیون نسخه رسیده است. پاول مارچوکا، مدیرعامل استودیوی تک‌لند در این مورد عنوان کرده که: «موفقیت فرنچایز Dying Light یک مثال بسیار خوب از تجربه فراموش‌نکردنی‌ای است که ما برای بازیکنان خود خلق کرده‌ایم.»

همان‌طور که گفته شد، این خبر در آستانه عرضه آپدیت بزرگ بعدی بازی اعلام شده است. طی روزهای آینده، بازیکنان حالت نیو گیم پلاس را در قالب یک آپدیت جدید همراه با رفع ایرادات مختلف دریافت خواهند کرد. قابلیت‌هایی مانند فوتو مود و درجه‌های سختی بیشتر نیز از جمله مواردی است که در آینده در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد و در همین حال، اولین اکسپنشن داستانی بازی نیز برای ماه ژوئن امسال تأیید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا