اخبار بازی

DriveClub یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سونی از نظر DLC خواهد بود

زمانی که کنسول جدید شرکت Sony با نام PS4 معرفی شد، بازی‌هایی نیز برای PS4 به نمایش در آمدند. یکی از عناوینی که توانست بسیار خوش بدرخشد، عنوان Racing استدیوی Evolution با نام DriveClub بود. حال در شماره‌ی جدید مجله‌ی Game Informer، پیش‌نمایشی از این بازی منتشر شده است که در آن، اطلاعات زیادی از این بازی به نمایش گذاشته شده است. بر اساس این اطلاعات، می‌توان نتیجه گرفت که این بازی، یکی از بزرگ‌ترین عناوین سونی از نظر DLC می‌باشد.
پیش‌نمایشی که از این بازی منتشر شده است، نشان می‌دهد که سازندگان این بازی قصد دارن تعداد قابل توجهی از اتوموبیل‌های جدید به این بازی اضافه کنند. علاوه بر آن، اعلام شده است که سونی برای DLCهای این بازی، برنامه‌ی ویژه‌ای دارد.
افزون بر آن، اطلاعات دیگری هم از این بازی منتشر شده است که به این موضوع اشاره دارد که بازیکنان می‌توانند بخش تک نفره این بازی را به صورت کاملاً آفلاین بازی کنند. رویدادها و مسابقاتی که توسط بازیکنان ساخته می‌شود می‌تواند بر اساس مضامین مختلفی نظیر نوع ماشین، مسیر روز و شب، آب و هوا و سایر پارامترها باشد.
DriveClub یک عنوان شبیه‌سازی شده کامل نیست. بنابراین نمی‌توان آن را با Gran Turismo هم رده دانست. DriveClub نسبت به GT  آرکید می‌باشد و صدمه‌هایی که بر ماشین بازیکنان وارد می‌شود، روی کنترل کردن و هندلینگ آن، تأثیر نخواهند گذاشت.
هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که در E3 امسال، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا