اخبار بازی

Drivatars در بازی Forza Horizon 2 + ویدیو مصاحبه با سازنده بازی

اخیرا سایت shacknews با Creative Director بازی Forza Horizon 2 آقای Ralph Fulton مصحابه ای درباره ویژگی Drivatars در Forza Horizon 2  انجام داده است.

Ralph Fulton: "ما تمام موانع و دیوار ها را در بازی Forza Horizon 2 از بین بردیم، تا به شما آزادی کامل بدهیم. ما Drivatars به Forza Horizon 2 آوردیم. احتمالا این ویژگی را در Forza 5 به یاد دارید، یک تکنولوژی انقلابی که می تواند نحوه رانندگی شما را یاد بگیرد و حال ما آن را وارد دنیای جهان باز (Open World) بازی کردیم و نه تنها Drivatars نحوه رانندگی شما را یاد می گیرد، بلکه می تواند قسمت هایی که شما در آن رانندگی کرده اید را هم به خاطر بسپارد. آن ها وارد دنیای شما خواهند شد (دنیایی که بازی در اون جریان داره) و شما به وسیله Drivatars می توانید با دوستانتان بازی کنید حتی زمانی که آن ها آنلاین نیستند."

علاوه بر این بخش آنلاین بازی هم دچار تغییراتی شده است و دیگر مثل گذشته خبری از lobby های بخش آنلاین نیست و بازیکنان می توانند به راحتی و بدون صبر کردن برای lobby های بازی وارد بخش آنلاین شوند.

بازی Forza Horizon 2 در تاریخ 30 ماه سپتامبر برای کنسول های Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. نسخه کنسول Xbox One بازی توسط استودیو Playground توسعه یافته است و به صورت 1080p بر روی کنسول Xbox One اجرا می شود. 

همچنین نسخه Demo بازی امروز برای کنسول Xbox One منتشر شد و دارندگان کنسول Xbox One می توانند نسخه Demo بازی را به صورت رایگان دانلود کنند.

منبع

بهرام بی غرض

Journalist and Video game critic at @bazicenter and @bazinama | XBL gamertag: Bahram

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا