اخبار بازیپلی استیشن 4

مراحل تست پشتیبانی از VR در بازی Dreams به زودی آغاز می‌شود

استودیو Media Molecule به‌تازگی اعلام کرده که آماده شروع کردن مراحل تست پشتیبانی از هدست VR برای بازی Dreams است و برای اینکار، به تعدادی تستر نیاز دارد.

بازی Dreams

سازندگان سری LittleBigPlanet برای ساخته جدید خود که چند ماه پیش از حالت ارلی اکسس خارج و به‌صورت کامل عرضه شد، برنامه‌های زیادی دارد. یکی از این برنامه‌ها، امکان افزودن قابلیت ساخت و تجربه بازی‌ها به وسیله هدست VR است. حال با توجه به توئیت جدید استودیو مدیا مولکول، به‌نظر می‌رسد یک قدم به اضافه شدن این قابلیت نزدیک‌تر شده‌ایم.

این استودیوی واقع در انگلستان، با انتشار توئیتی اعلام کرد که به منظور انجام تست قابلیت‌های VR برای بازی دریمز، به‌دنبال تعداد افرادی محدود در اروپا است. مراحل تست از روز 3 تا 17 جون شروع می‌شود و افراد باید در طول این مدت، هر یک یا دو روز یکبار گزارشی را از تجربه خود به مدیا مولکول ارائه دهند. همچنین این افراد یک قرارداد NDA را نیز امضا خواهند کرد که باعث می‌شود از لو رفتن برخی از قابلیت و ویژگی‌های ورژن VR بازی جلوگیری شود. در نهایت به افرادی که مراحل تست را به پایان برسانند، مبلغ 200 یورو پرداخت خواهد شد.

نسخه کامل بازی Dreams در اوایل امسال پس از طی کردن یک روند ساخت نسبتا طولانی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. آقای شوهی یوشیدا اعلام کرده که سونی برنامه‌ای 10 ساله برای پشتیبانی از این عنوان را دارد و باید دید با ورود به نسل جدید، بازی Dreams دچار چه تحولاتی خواهد شد.  

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا