اخبار بازی

بتای بازی Dreams تاریخ خورد

پس از گذشت چندین سال از نخستین نمایش «بازی Dreams» که در جریان مراسم  معرفی پلی‌استیشن 4 صورت گرفت ؛ سرانجام «استدیوی Media Molecule»  از تاریخ برگزاری نخستین بتای این بازی رونمایی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، افرادی که تا پیش از امروز در خبرنامه رسمی استدیوی Media Molecule ثبت نام کرده باشند، از فردا 19 دسامبر 2018 قادر به دریافت کُدهای بتا خواهند بود.

افرادی که این کدها را دریافت می‌کنند باید تعهد بدهند تا در شبکه‌های اجتماعی هیچ نوع عکس و یا ویدئویی از بازی منتشر نکنند.

 width=1200 height=628 /></p><p dir=rtl>اما برای کسانی که تا پیش از امروز در خبرنامه کذایی شرکت نکرده‌اند هم قرار است یک بتای مخصوص برگزار شود. ثبت نام‌ برای بتا از 4 ژانویه 2019 آغاز می‌شود و خود آن بین تاریخ 8 ژانویه تا 21ـم ماه مذکور قابل بازی خواهد بود.</p><p dir=rtl>متاسفانه «مدیامولکول» خطاب به افرادی که تا حالا موفق به ثبت نام در این خبرنامه نشده‌اند و یا از این لحظه اقدام به ثبت نام بکنند اعلام کرد که هیچ نوع کُدی به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.</p><p dir=rtl>شما برای دسترسی به این بتا  نیازی به داشتن اشتراک پلاس ندارید اما حتما باید عضو یکی از مناظق آمریکا، کانادا، اروپا، استرالیا، آفریقا و یا خاورمیانه در «<a href=شبکه PlayStation Network» باشید تا بتوانید از کدهایی که از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود استفاده بکنید. همچنین بتا به هیچ عنوان از PlayStation VR پشتیبانی نخواهد کرد و این ویژگی مختص نسخه نهایی است.

بازی Dreams در تاریخی نامعلوم به صورت  انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

شروین ژاوه

Nigh is the Time of Madness and Disdain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا