اخبار بازی

Dreamfall Chapters تایید شد

کمپانی Funcom از ساخت جدیدترین قسمت از سری بازی های Dreamfall خبر داد. این عنوان که تحت نام Dreamfall Chapters در دست ساخت است، توسط Red Thread Games – استودیو خالق این سری یعنی آقای Ragnar Tornquist – در مراحل پیش از تولید خود به سر می‌برد.

 

با توجه به تمرکز Funcom بر روی بازی های آنلاین، این بار Red Thread Games به عنوان بخشی از یک قرارداد اشتراک درآمد حاصل از این عنوان با صاحب امتیاز این سری یعنی Funcom، به ساخت و توسعه این بازی خواهد پرداخت.

همچنین، آقای Tornquist علاوه بر همکاری به ساخت Dreamfall Chapters، همچنان در سمت خود به عنوان کارگردان هنری دیگر عنوان MMO کمپانی Funcom یعنی The Secret World، باقی خواهد ماند.

 

وی اظهار داشت: " من واقعا هیجان زده هستم که بالاخره فرصتی برای ادامه دادن حماسه The Longest Journeyبه دست آورده ام. حتی با وجود پایان cliffhanger (پایان های نیمه تمام) نسخه قبلی، بازیکنان در آرزوی دیدن ادامه ای بر این عنوان بودند و توافق من با Funcom به این مورد تحقق خواهد بخشید."

 

وی افزود: " من از Funcom به خاطر این فرصت استثنایی بینهایت سپاس‌گزارم و انتظار برای بازگشت به دنیایی که بیش از یک دهه از ساخت آن می‌گذرد و ادامه داستانی که بازیکنان به مدت 6 سال در انتظار آن بوده اند، واقعا سخت است."

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا