اخبار بازی

Draugen، عنوانی با سبک ترس و بقا، توسط Red Thread Games معرفی شد

Red Thread Games اعلام کرده در حال ساخت عنوانی جدید با سبک survival horror (ترس و بقا) اول شخص به نام Draugen است که در سال 2015 برای PC، Mac، Linux و کنسول های نسل بعدی منتشر خواهد شد.

Draugen در کرانه غربی نروژ و در دهه 1920 اتفاق می افتد و از افسانه ها و داستان های اسکاندیناوی و اسطوره های آنان الهام گرفته است. داستان بازی در یک روستای ماهیگیری مرموز رخ می دهد. جایی که به طرز غیرقابل توصیفی اهالی اش ناپدید شده اند.

سازنده های بازی در تشریح محل قرارگیری بازی می گویند: "شما با سوال های زیادی که در ذهن دارید، باید تمام سرنخ های باقی مانده را کشف کرده تا بفهمید که چه بر سر این دهکده خالی از سکنه آمده است و صدالبته باید در این راه جان سالم به در ببرید."

به گفته سازندگان، Draugen موجودی Undead (نامیرا) و از اسطوره های اسکاندیناوی است. معنای اصلی این کلمه در زبان اسکاندیناوی، روح است. اما برخلاف روح های سنتی، Draug بدنی جسمانی و قابلیت های فیزیکی دارد. این نوع موجودات در در قبرهای واقع در آب خود زندگی می کنند و از گنجینه ها و رازهایی که همراه شان دفن شده، به هر قیمتی که شده، محافظت می کنند."

 

همان طور که گفته شد، Draguen برای کنسول های نسل بعد نیز عرضه خواهد شد، اما معلوم نیست که این کنسول ها، شامل Wii U هم باشد، یا اینکه فقط محدود به Xbox One و PS4 باشد.

 

 

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا