اخبار بازی

بازی Dragon’s Dogma 2 از GTA V الهام گرفته است!

در مصاحبه‌ای که کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 با رسانه VGC داشت، از آقای Hideaki Itsuno پرسیده شد که آیا عناصری از بازی‌های دیگر وجود داشته که الهام بخش توسعه اثر مذکور باشد یا خیر؟

ایتسونو پاسخ داد که استودیو تمرکز اصلی‌اش را روی توسعه عنوانی براساس بازی‌های نقش‌آفرینی قدیمی و اصطلاحا Original، به علاوه ویژگی‌هایی که در آن زمان ممکن نبود، قرار داده است.

کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 گفت :«درواقع الهام بخش اصلی خودمان بودیم و در نهایت توانستیم به آنچه در نظر داشتیم، در نسل فعلی کنسول‌ها برسیم».

با این حال از بین بازی‌های دیگری که الهام بخش توسعه‌دهندگان بوده است، می‌توان گفت GTA V بیشترین تاثیر را بر آن‌ها داشته است.

ایتسونو در این مصاحبه اذعان داشت که چگونگی ساخت NPCها و جهان زنده بازی را تحسین می‌کند و تیم آن‌ها در هنگام ساخت Dragon’s Dogma 2 الهامات زیادی از این عنوان، برای خلق دنیای پویای خود گرفت.

آقای کارگردان در بخشی دیگر گفت :«این احساس زنده و پویا بودن دنیا، چیزی است که من در Dragon’s Dogma 2 تلاش کردم به آن برسم».

در نهایت، Dragon’s Dogma 2 با اینکه هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما می‌دانیم که فقط برای کنسول‌های نسل نهمی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سریز ایکس و اس) و کامپیوترهای شخصی، منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا