اخبار بازیایکس باکس سری ایکسپلی استیشن 5کامپیوتر

کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2: به افزودن مود مولتی پلیر فکر نمی‌کنیم

هیدئاکی ایتسونو، کارگردان مجموعه Dragon’s Dogma اعلام کرده که تیم سازنده جهت پایبند بودن به ایده‌های نسخه اول، حالت مولتی پلیر را برای نسخه دوم در نظر نگرفته است. بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Dragon's Dogma 2

مدت زیادی تا عرضه بازی Dragon’s Dogma 2 نمانده و به همین دلیل، کپکام طی هفته‌های اخیر اطلاعات زیادی را در خصوص بخش‌های مختلف بازی به اشتراک گذاشته است. در جدیدترین این اخبار، کارگردان بازی یعنی هیدئاکی ایتسونو اعلام کرده که همانند نسخه اوریجینال، نسخه دوم بازی نیز بر روی ارائه یک تجربه سینگل پلیر تأکید دارد.

نسخه اول Dragon’s Dogma به بازیکنان این امکان را می‌داد که با طی کردن بازی به همراه شخصیت‌های کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی، احساس مشابه با تجربه یک بازی MMORPG با سایر بازیکنان را داشته باشند. اکنون هیدئاکی ایتسونو، کارگردان این مجموعه در مصاحبه با رسانه Automaton گفته:

«ما هیچ فرمی از حالت مولتی پلیر را برای Dragon’s Dogma 2 در نظر نگرفته‌ایم. من فکر می‌کنم که بازی‌های آنلاین دارای خوبی‌های خاص خود هستند، درست همان‌طور که بازی‌های آفلاین مزایای مخصوص خود را دارند. اما ایده نسخه اول بازی این بود که المان‌های مفرحی که در گیم‌پلی بازی‌های آفلاین سنتی پیدا نمی‌شد را با حذف کردن دردسرهای مربوط به بازی‌های آنلاین، به‌صورت یک‌جا جمع کنیم. این یکی از ایده‌های اصلی نسخه اول بود که نمی‌خواهم نسخه دوم از آن فاصله بگیرد.»

بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ 22 مارچ (3 فروردین 1403) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس|اس منتشر خواهد شد. دموی بخش ساخت شخصیت این عنوان موردانتظار (به همراه قابلیت انتقال سیو به بازی نهایی) به‌طور رایگان برای همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا