اخبار بازی

بازی Dragon Quest XII: The Flames of Fate رسما معرفی شد

شرکت Square Enix در طول رویداد ویژه جشن سی و پنجمین سالگرد سری بازی Dragon Quest که ساعاتی پیش برگزار شد، در کنار یک بازی موبایلی و بازسازی نسخه سوم، از نسخه دوازدهم سری رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Dragon Quest XII: The Flames of Fate

این معرفی به‌وسیله یک تیزر کوتاه که لوگوی بازی را نمایش می‌دهد انجام شد. به گفته سازندگان، بازی  Dragon Quest XII: The Flames of Fate حال و هوای تاریک‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی سری خواهد داشت و مضامین بزرگسالانه‌ای را در این نسخه خواهیم دید. همچنین انتخابات بازیکنان نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کنند و بازی سیستم مبارزات دستوری جدید و تغییر یافته‌ای را شامل می‌شود.

اسکوئر اینکس هیچگونه اطلاعاتی را در مورد بازه زمانی عرضه بازی و یا پلتفرم‌های مقصد آن به اشتراک نگذاشت، اما تأیید شده که Dragon Quest XII به‌طور همزمان در تمام مناطق دنیا منتشر می‌شود.

آخرین نسخه اصلی سری دراگون کوئست، بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age است که در سال 2017 برای 3DS و پلی استیشن 4 منتشر شده بود. در سال 2019، این نسخه تحت قالب دفنیتیو ادیشن برای نینتندو سوئیچ منتشر شد و پس از آن، در اواخر سال 2020 این نسخه برای ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار گرفت. بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive تاکنون بیش از 6 میلیون نسخه فروخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا