اخبار بازی

Dragon Ball Xenoverse 2 رسما معرفی شد

باندای نامکو امروز رسما بازی «Dragon Ball Xenoverse 2» را معرفی کرد. تاریخ عرضه دقیقی برای «Dragon Ball Xenoverse 2» مشخص نشده است ولی اعلام شده که این بازی، امسال برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین تریلر معرفی بازی نیز منتشر شده است. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

باندای نامکو، وب‌سایت بازی را نیز راه اندازی کرد اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر، قابل استفاده نیست. استودیوی ژاپنی Dimps، که سازنده اولین نسخه بود، در ساخت «Dragon Ball Xenoverse 2» مشارکت دارد. اولین نسخه یعنی «Dragon Ball Xenoverse»، در فوریه سال 2015 برای PC و کنسول های دو نسل اخیر عرضه شده بود اما دیگر از نسخه‌های نسل قبل، پشتیبانی نمی‌شود. گیم اسپات در نقد و بررسی خود، نمره 6 از 10 را به این بازی فایتینگ یعنی «Dragon Ball Xenoverse» داد. 

Josiah Renaudin در نقد و بررسی بازی گفت: «از لحاظ ساختاری، این بازی جالب‌ترین و درگیر کننده‌ترین Dragon Ball در طول سال‌های اخیر است. با وجود بخش داستانی و بعضی از لحظات خسته کننده آن، سیستم گیم پلی بازی طوری است که ساعت‌ها شما را مشغول بازی کردن می‌کند. بعد از اتمام و تکمیل مراحل، شخصیتی که به سلیقه شما ساخته شده است پیشرفت می‌کند. این بازی ار لحاظ محتوا، بسیار غنی است اما سیستم مبارزات کم عمق و نوار جان بزرگ بعضی از دشمن‌ها که مورد بی ارزشی در بازی است، حس خوبی به مخاطب نمی‌دهد. Dragon Ball Xenoverse یک بازی فایتینگ خوبی نیست اما به قدر کافی ویژگی‌هایی جالب و هیجان انگیزی دارد که بازی را مورد توجه قرار می‌دهند.» 
از اینجا می‌توانید تریلر معرفی بازی را دریافت کنید یا در زیر مشاهده کنید.

http://www.aparat.com/v/LZIWf

 

منبع

.:BigBoss:.

[URL]http://forum.bazicenter.com/thread26-post1243773/#post1243773[/URL]پوکر-بیلیارد-فوتبال-اینترنت-سریال و فیلم-موزیک-کامیک استریپ-ورزش-انیمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا