اخبار بازی

Dragon Age: Inquisition سخت ترین نبردهای سری را داراست

Dragon Age: Inquisition سخت ترین نبرد سری Dragon Age را ارائه خواهد کرد و طراح سینماتیک این بازی آقای John Perry در Digital Spy گفته اند که بازیکن مجبور است همیشه درباره کل ماجراجویی خود تصمیم بگیرد نه فقط یک نبرد. زیرا سلامتی به طور خودکار پر نشده و منابع محدود هستند. آقای Perry توضیح داده اند: "این بازی شما را مجبور می کند همیشه درباره کل ماجراجویی خود تصمیم بگیرد نه فقط یک نبرد. شما را وادار می کند که با نقشه عمل کنید. چه کسی را با خود بیاورم؟ یک شفاء دهنده (healer) را با خود بیاورم یا تعداد معجون ها را دو برابر کنم؟ شما واقعا وادار خواهید شد که روی چگونگی مدیریت منابع، انتخاب اعضای تیم و استفاده از قدرت آنها تمرکز کنید. نبردهای سفر شما زیاد است و بایستی مبارزه به مبارزه را برنامه ریزی کنید."

Inquisition خیلی برای شما سخت شد؟ مشکلی نیست. اگر می خواهید فقط روایت داستان را نظاره کنید می توانید میزان سختی را کم کنید. آقای Perry ادامه می دهند:" عده ای از مردم می خواهند بازی را فقط به خاطر داستان یا گردش و ماجراجویی بازی کنند که در این میان نمی خواهند بازی زیاد سخت باشد. در مبارزات شما درجه های مختلف سختی را دارید. ما نبرد را طوری آسان خواهیم کرد که کسی در آن کشته نشود."

استدیو BioWare در این بازی دشمنان زیادی را به جان بازیکن خواهد انداخت. شما این بازی را به صورت سخت ترجیح می دهید یا آسان؟

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا