اخبار بازی

استودیو Yellow Brick Games توسط یکی از خالقان Dragon Age و چندین عضو سابق یوبیسافت تأسیس شد

آقای Mike Laidlaw که یکی از خالقین سری Dragon Age به‌شمار می‌رود، به‌همراه چند تن از اعضای باسابقه یوبیسافت تیم جدیدی را با نام استودیو Yellow Brick Games تشکیل داده است. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

استودیو Yellow Brick Games

به‌نظر می‌رسد آقای Mike Laidlaw که مدتی پیش Ubisoft Quebec را پس از محدود شدن در استودیو ترک کرده بود، در ماه‌های اخیر سخت مشغول کار بوده. او امروز اعلام کرد که استودیو Yellow Brick Games توسط او به همراهی Thomas Giroux, Jeff Skalski و Frederic St-Laurent B. که از افراد کارکشته این صنعت هستند و سابقه حضور در یوبیسافت را دارند، تأسیس شده است.

استودیوی جدید، یک استودیوی مستقل واقع در شهر کبک (کانادا) است. اطلاعات وب‌سایت استودیو بر روی خلق گیمپلی نوآورانه و IPهای اوریجینال تأکید دارد. همچنین گفته شده که این استودیو تمرکز زیادی را بر روی برقرار ساختن تعادلی سالم میان کار و زندگی کارمندان می‌گذارد. با توجه به گزارشاتی که از فشار کاری بالای کارمندان و اضافه‌کاری شدید در استودیوهای مختلف می‌شنویم؛ این توضیحات از تغییری مثبت و خوشحال‌کننده خبر می‌دهند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از پروژه در دست ساخت Yellow Brick Games مشخص نیست. این استودیو اعلام کرده قصد دارد بازی‌هایی با جهان‌های زیبا بسازد “که ذهن را به‌چالش می‌کشند و تخیل را الهام می‌بخشند.” علاوه بر آن، گفته شده سازندگان می‌خواهند که این جهان‌ها برآینده از چیزهای دیگر باشند و “با شبیه‌سازی شدن با سیستم‌های غنی، تعاملات بیادماندنی” را خلق کنند. همچنین Yellow Brick Games تأکید می‌کند که تماشای بازی‌های این استودیو، باید به‌اندازه تجربه کردن آن‌ها جذاب و مفرح باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا